Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Garageänkan. Om det passar i rummet så kan jag verkligen rekommendera att bygga en säng av underskåp längs hela ena väggen. Sen lägger man madrass över hela så det inte glider. Då har man plats för övernattande kompisar som kan ligga skavföttes, och så har man myshörna i den änden. Det gör verkligen rummet bra! Dessutom har man ju förstås lådor att städa undan precis _allt_ i under. Perfekt! 

Snart är det jul. Danitra blir Effells tomte!
  • Millimina

Ja, och jag som provat typ alla sängvarianter, kan säga att en hög säng i ett relativt litet rum gör rummet mycket mindre. Volymen uppåt gör massor för känslan av rymd. Vi har byggt ihop tre hallbänkar med två lådor vardera i från ikea, men den finns förstås inte kvar. Den är nog 50 djup sisådär, och då har vi borrat fast en list på baksidan av skåpen och en list på väggen och däremellan lagt en spånplatta på 30 cm så att sängen får ett djup på 80. På förra adressen hade vi sådan osannolik tur att tre sådana exakt fick plats längs långväggen.. Här fick vi ta bort ena stödbenet och då fick vi in en garderob också. Men det ser inte alls lika bra ut som en enda lång jättesäng. Ger verkligen ett intryck av välstädat, ordnat. lugnt och mysigt samtidigt! (ja, när legot ligger i lådorna förstås)

• Millimina
    siamusen skrev 2008-11-30 18:21:46 följande:
    Har du inget kort? rufs skrivbord och bânk är gjort av köksskåp fran Ikea och där far alla klâder och saker plats. Ikea âr bra till mycket!
    no.. ingen bild finns, men kan kanske ordnas före jul.. någon gång lär man ju behöva städa! =)
  • Millimina

Örhm.. hade inte ni en preggotråd till sådant där?! Skrikandes

• Millimina
    MissKaos skrev 2008-11-30 19:10:25 följande:
    AAAJJJJ det gör så ont  *gråter och väntar på tröst* Allvarligt talat, hur FN ska man kunna jobba imorgon????? Fan vi har inte en enda patient på hela veckan och ska hålla på med inflyttning. PÅ tisdag kommer flyttlassen. Jag kommer gå sönder. Av att titta på.
    Ta det lungt! Det är klart du inte ska jobba om du har ont. Och du ska inte bära så mycket som ett papper! Hör sen! 
  • Millimina

MissKaos. *tröstar lite också*

*glömde*
  • Millimina

Haha, vet ni. Skulle skoja lite och skriva sådär högst uppe på en sida i ockult. Så blev det lite knasigt... hrm.. 

Jag anmälde mitt inlägg, för jag vill inte egentligen vara sådär fjantig. Tror jag hade hjärntumör den dagen eller något.. 
    Den är dock kvar. Och ingen blev ens lite arg? Jag hade blivit arg om jag trodde på orber..
  • Millimina
    Tant Greta skrev 2008-11-30 19:18:45 följande:
    Ser inget i hörnet.
    Nä.. just det.. Det hamnade i tråden i stället. *generad*
  • Millimina

ha! man kan ha en egen tevekanal. Det verkar ointressant att titta på någon som effellar, men är lite skoj ändå!!

• Millimina
    KarJac skrev 2008-11-30 20:54:14 följande:
    HUR MYCKET HAR NI SAKNAT MIG?
    Åh, har du varit borta? Länge eller?
Svar på tråden dårt asöires setuG