Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

Hallå MILLI1

Snart så kommer Kalle och hans vänner...
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-12-17 23:18:26 följande:
    Meh, jag SYR faktiskt. Viktiga saker. Tidigare. Hm. Troligen inte. Jag pyser ur öronen! Mycket mycket. Stressömtålig. Stackars mig!
    Men du behöver kaffe sonen mellanmål och diska är tråkigt Savoy en räddare, kan hämta upp med bilen på väg från förskolan
  • Fåret Shaun
    Suri skrev 2008-12-17 23:43:59 följande:
    Franska alfabetet?
    franska Analfabeter?
  • Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-12-18 21:21:10 följande:
    fan jag har bara en postafen kvar... och det lär ju gunga som fan imorgon...
    *fnissar lite*

Kom jag har en ask kvar, någon köpte den till mig i somras för han tro om att någon bodde i mig var så stor
  • Fåret Shaun

suri har du suttit och njutit av lugnet av en liten nu?

• Fåret Shaun

Mina slocknade vid 19:30 utan bråk. Fast Aga fick några till nacksvingar hos min mamma

• Fåret Shaun

Suri till Agas dop gjorde vi chokladmousse. Vi har ca 40stycken små portionsformar. 4 för 10kr på IKEA

• Fåret Shaun
    jamex skrev 2008-12-19 16:29:56 följande:
    mm, vet inte om det är babyblues bara.. har bekymmer sen innan med depressioner o sånt. Kvinnan jag pratade med sa att det är VÄLDIGT vanligt att det kommer tillbaka efter en förlossning, speciellt eftersom tösen kom hela två veckor tidigare (jag var inte redo riktigt på det) och att hon varit lite krasslig på bb (gulsot, legat 2½ dygn i sollampa, fostervatten i halsen) sen funkar inte amningen för hon tar inte bröstet o med amningsnappen fick hon ont i magen o skrek tre nätter i rad. Puh. Sååå... Vi tar det säkra före det osäkra. Varit riktigt tufft ett par dagar, hoppas det reder upp sig lite nu.
    Försök prata med någon direkt, kan annars komm några månader efter förlossningen.
Svar på tråden dårt asöires setuG