Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-27 15:08:40 följande:
    Men det finns ju underbara grav.kläder
    Och många vanliga kläder passar oss preggosar fint också just nu! Fast jag har satt inköpsstopp till mig själv på gravidkläder, så länge till tänkte jag inte vara preggo och tills att magen är back to normal får de mammakläder jag har faktiskt duga...
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-28 01:55:15 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-28 01:03:21 följande: Han ska jobba. Jag kommer dock fa vara vaken hela natten nu. Gasse stod och hoppade upp och ned pa en träpall, trillade av och slog sig rejâlt i skallen eller ögat. Såg inte exakt för jag höll pa med rufs. Maste halla koll pa honom under natten.
    Hoppas att ni fick sova nåt' i alla fall...

Är det på måndag ni har tid hos läkaren igen??
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-27 23:40:06 följande:
    Underbar tråd! Skrattade så jag tjöt!  Måste bara få fråga hur man avlivar hamstrar och möss.... någon som vet?
    Ger dem en överdos av lugnande eller sömnmedel skulle jag tro. Så gör man väl vid djurförsök i alla fall....
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-28 00:59:50 följande:
    Fan vad irriterad jag blir pa proppen som bara sover och lämnar mig med barnen. gick till och med in i ett annat rum och sa at honom att nu far du klara dig själv. Han somnade bara om.Alla ungar är vakna.jag kan inte lâgga de andra när gasse rusar omkring. Det âr en omöjlighet.Proppen ser dock inget problem i att han sover när han är ensammed barnen.
    Gå in och lägg Rufs och Klåvis bredvid Lö Pröpp och ta Gasse ensam då.
  • Fröken Sophia
    bölade till Peter Jöbacks och Pluras version av Trumslagarpojken som de spelade på radion i morse. Hur känslig får man bli?

Eller är jag bara trött som fan? *hänvisar till preggotråden*
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-28 09:09:04 följande:
    Va va va??
    Innan föräldraledigheten alltså.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-28 09:20:46 följande:
    *småfiser*
    Är det inte bättre att göra det rejält en gång och sen vara av med det????
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-28 09:26:17 följande:
    Så funkar det  inte. Du om någon borde väl veta det.
    *ler oskyldigt* Vet ingenting om fisar, sysslar inte med sånt'.

Nå vet du nåt' ställe där de säljer typ Panduropyssel???
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-28 09:37:36 följande:
    Jag tror de har sånt på BRIO bredvid McD. Sen finns det också på Allt i Lek (nedervåningen på Skivlagret bredvid St Lars-kyrkan).
    Perry the Platypus skrev 2008-11-28 09:40:06 följande:
    Vad är det för slags julpyssel du tänkt dig förresten? På Blomstertorget i Tannefors har de enligt en kollega massor av material till deko. Vi kan ta en sväng dit idag på lunchen om du vill?
    Alltså jag var mer inne på att göra små tomtar eller änglar à la Panduro, för det brukar inte ta så lång tid.
Svar på tråden dårt asöires setuG