• jamex

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-20 18:14:39 följande:
    Och på tal om råhångel; är det någon i tråden med erfarenhet av ätstörningar?
    nja, lite... inte egenupplevda men en nära kompis.
  • jamex
    KarJac skrev 2008-10-20 18:09:00 följande:
    Hej.Bör man säga sanningen om en kompis bröllopsklänning om den blivande bruden frågar om ens åsikt?
    jaaa! fast lite försiktigt...
  • jamex

PP - verkar som du äår en väldigt bra vän och et behöver hon ju en. Håller med andra att hon kanske inte ska vara så snabb med barn.. min syrra har aldrig haft anorexia men ändå lite jobbigt att acceptera sin kropp (hon är skitsnygg! stora bröst, platt mage o ben upp till armhålorna, men det är ju en annan historia) och hade det jätte-jättejobbigt under sina graviditeter med att hon gick upp..

• jamex
    MissKaos skrev 2008-10-20 19:58:18 följande:
    Ja.JAg var bara sjuk i sådär 10 år. Men inte så gravt.
    "bara" tio år..
    ibland blir man arg på sjukvården. jag gick på antidepp i 5 år, utan läkarkontroller, utan annan hjälp än bara skittabletter. Slutade själv, det svåraste men bästa jag gjort...*morrar*
  • jamex
    KarJac skrev 2008-10-20 20:02:01 följande:
    Tack gumman.
    Jag får helt enkelt fortsätta som jag gjort, tänkte följa med till Idun om hon vill ngn gång.
    hoppas hon inser vilken bra vän hon har i dig!
  • jamex

sixten är fint! vaaa.. ska du ha tvillilngar? kul!

• jamex
    siamusen skrev 2008-10-20 20:44:26 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-20 20:43:59 följande:
    Tror han luktar sig till det faktiskt.
    hyr ut honom till tullen? dags att grabben drar in lite pengar tycker jag..
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-20 20:49:58 följande:
    Nej för fan! Fast min BM hade det som ett av tre alternativ till varför min livmoder vuxit lika mycket som en 17-veckorsgammalisnittlivmoder jämfört men vad en 12-veckorsgammalsnittlivmoder har (jag är i vecka 12).
    hmmm...
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-20 21:05:01 följande:
    Men jag och maken lever på förnekelse och tackade nej till extra UL för att kontrollera. Vi drar på det tills i december och tittar på enkelvagnar tills dess.
    hihi. lite mer spännande så!
Svar på tråden dårt asöires setuG