Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-10-16 19:32:38 följande:
    Du kan ju testa
    Svamp?
    Fast räknas fittfungus så HAR jag ju prövat. Får bara klåda av det..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-16 20:16:08 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-16 20:14:42 följande: *flyyyyger*
    *håller fast i benet*
    siamusen skrev 2008-10-16 20:47:51 följande:
    Hahahahaa..nä: testa att ta med eget knark till BB
    Kommer soc då?
    Får jag bidrag?
    Blir jag WT och ungen måste heta Emilh eller Aztridh?
    Eller blir jagbara hög?
  • MissKaos

..och fatta vad jobbigt om tjacket går över i mjölken. Bebis på tjack, sover alldrig..

• MissKaos

Äh, gonatt.
    Snopp eller Snipa det är frågan!

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-16 20:54:19 följande:
    Far vi veta imorgon..för du skvallrar väl?
    Ja, men jag åker direkt på kurs och sedan till ULLARED.. berätta ska jag men inte imorgon för jag ska SHOPPA!
  • MissKaos

Det är en pojke! -välhängd.. det gick lixom inte se fel! Som räckte ut tungan åt oss och stoppde handen i munnen. OCH som har vänt och ligger med huvudet ner. Som jag trodde..
    JAg blev så kär så kär på UL.. Så det är inte sant, ska man bli så kär? INgen ting var eg fint nog åt MIN bebis i affären, men nu kan manju säga tt ungen inte behöver mer kläder, lakan eller andra prylar iaf.. Har verklgein köpt MASSOR!! Ifs i klädväg är väl eg det som vi har "för mkt" bodys och pyjamaser -och det är ju det alla säger går åt..

*postar här oxå*

JAg hade RÄTT! (som vanligt)

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-18 13:30:05 följande:
    Grattis här med Vad köpte du igar da?
    Åh.. hela butiken!
    JAg fick strumpor och en tunika +polo som nog fungerar till BP och efter oxå..
    Bebisen fick en uppsjö bodysar,pyjameser, ett set skallror, sånddär ficherprise tryck så spelar/pratar det platta, barngardin (40 kr -trodde det var fel på priset..) speldosa, tvättlappar NIKE overall jag handlade iaf för 4500 kr, ochhadew med mig typ 6 kassar hem.. Köpte en massa hudkremer och sån´t till mig (och bindor i mängder..) man vill nog inte springa och handla mer än man måste när beisen har kommit ut..
  • MissKaos

HAr säkert köpt 6 bodys i strl 50 och lika många i 56 Generad Fast det klart, på Gekås kostar dom30 kr st..

• MissKaos
    Ickan skrev 2008-10-18 15:15:10 följande:
    hejhej*suck* svärmödrar, vilken planet kommer de ifrån? Kan man skicka tillbaka dem dit? Eller iaf deras kassa attityder.Min är oftast ok, hon tränger sig definitivt inte på iaf vilket är bra. Nu ringde påsättaren till henne för han ska hämta sin dotter där om en stund. Såklart undrar hon om han kommer ensam eller om A o jag kommer med. Förmodligen ensam sa han då. Hennes nej-tjut hördes i halva huset. Så långt är väl allt ok men sen börjar hon tjata om att han ska ha med A o accepterar inte att han säger att han inte vet hur det blir eftersom A sover. Till slut blev de nästan arga på varandra. För det skulle vara helt ok att väcka en sovande bebis o dra iväg honom i bilen för att hon ska kunna gulla med honom i fem minuter? *suck* Hon kan väl ta o komma hit istället, det gör hon knappt aldrig utan förväntar sig att vi ska åka till henne. Gör vi det så bjuder hon inte ens på en kopp kaffe.
    OM du kommer på hur, pliis tell me!
    Pelargonen skrev 2008-10-18 16:18:07 följande:
    Ja, BM sa att den snabbare blir större men min är (enligt måtten) i storlek med snittet för vecka 17 och det är aningen för stort för att enbart bero på att det är andra barnet. Maken är utom sig av oro, tittar redan på andra hus och större bilar.
    Boka ett UL??
Svar på tråden dårt asöires setuG