Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Nej, det är hon knappast.

siamusen skrev 2008-11-15 20:39:45 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-15 20:38:41 följande: tânk om hon âr klickare hâr
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Man får le, liksom.

Millimina skrev 2008-11-15 21:01:17 följande:
    Har ni kvar era irl kompisar? Själv ska jag bort på något sorts halvkalas imorgon och träffa våra vänner från "förr" (inte så jävla länge sen) Och jag har ångest. För att jag har nästan glömt bort hur man klär på sig och uppför sig. Och HUR visar man känslor i _ansiktet_ liksom?
  • gutegirl

Samma här!

Tant Greta skrev 2008-11-15 21:10:39 följande:
    Haha,det är sjukt egentligen.Om någon ringer när jag ordbajsar med er kan jag bli lite irriterad:Men hallå,jag är UPPTAGEN! Tänker jag,säger dock inte det.
  • gutegirl

Ja, lite så. MAmma i soffan med laptopen i knät, liksom.

Millimina skrev 2008-11-15 21:20:29 följande:
    undrar vad våra barn kommer minnas mest med sin barndom... Mamma försöker le. Kommer inte på riiiktigt hur man gör. Mamma försöker koncentrera sig på vad vännerna säger och blir riktigt arg över dreglet på tangentbordet. Mamma skapar ett nytt sorts tangentbord, ett där det INTE tänds en lampa när Caps Lock är intryckt.. Alldeles för lockande att trycka på hela tiden Mamma kommer på att det inte räcker, och hon uppfinner en ny variant av skrivsätt, som istället för som för de handikappade som styr med ögonen så styr man med tankarna. Mamma går omkring i en egen liten värld och blundar jämt och ständigt. Hon uppfann nämligen även skärmen som visas på näthinnan.. kontrasten blir bara bättre när man blundar. Säger bara. Vilse i pannkakan? Ica i rutan? Nah
  • gutegirl

VI har haft Harry Potter-tema här i flera dagar. Ikväll fick tuttbitaren en macka med stekt ägg, som han inte ville ha förrrän jag sa att det var en Harry Potter-macka med drakägg på

• gutegirl

Tja, en stärtsprängarkrabb-sallad?

KarJac skrev 2008-11-16 20:31:52 följande:
    Klart att det va, finns det något annat???
  • gutegirl

*kollar Dumbeldore*

KarJac skrev 2008-11-16 20:34:06 följande:
    Ja, fy fan. Det var någon av dem som försökte vara cool och ha rastaflätor ett tag, snacka om kräkframkallande!! *ser på Ramsey*
  • gutegirl

Hahaha!! Pink! VAd hände med dem egentligen?

siamusen skrev 2008-11-16 20:36:07 följande:
    ja, tacka vet jag riktiga boysbands som Led Zeppelin eller Pink.
Svar på tråden dårt asöires setuG