Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-31 13:30:57 följande:

JAg ska köra på plommon och äpple tänkte jag. Nu ska jag åka efter barn. Hej påer så länge!
    hej
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-31 13:48:55 följande:
    Jag ska göra Stinas kyckling i en aluminiumform ikväll. Med ris och sås. FAn vad jag är br på matlagning..Hörni, jag funderar på en tårta till fars dag. Tänkte göra fluff med vit choklad att ha opå toppen. Fått för mig att det ska vara björnbär emellan. Finns det björnbärsmousse? Eller kan man vispa lite grädde riktigt hårt och bland ut med massor med björnbär och flagad choklad? Ska jag ta mörk eller vit choklad tror ni? Så garnerar jag med björnbär och riven mörk choklad tror jag. Eller vit? HJÄLP! Tror ni det blir gott???
    Later väldigt gott

Men vad fan är fluff?
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-31 14:07:07 följande:
    Nä, nu ska jag åka och shoppa babysafe. Konstigt att man sparar dom dyra, tråkiga sakerna till sist..
    Vad âr babysafe?
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-31 14:10:52 följande:
    Bilbarnstol?
    Aha
  • siamusen
    jamex skrev 2008-10-31 15:58:58 följande:
    nån som har sin bebis i en bebishängmatta? eller känner nån som haft en sån? Lite nyfiken. (och shoppinggalen. o hormoniell. bölade nästan på ica i dag)
    Nopp, men köp pa du. man ska alltid shoppa för mycket till första barnet.
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-31 17:02:00 följande:
    ..glömde det söta startsetet i 50-56 med byxor, body och tröjja... OCH hjälmar i pyttestrl såklart..
    Du ska helt klart handla mer, men satsa pa storlek 62 eller 68 somde har lite längre. Kan man med gott samvete köpa dyrare saker

Garaget: Nej. vad var det för typ?
  • siamusen
    MissKaos skrev 2008-10-31 17:21:00 följande:
    Ja, jaghar bara köpt pyttelite i dom strl... Tänkte faktiskt önska lite när han kommer ut i större strl, känns knasigt nog somom jag ville välja det första SJÄLV.HAr jag tokhandlat kläder i pyttestrl eller? KÄnns mest som en massa bodysar (och pyjamaser)
    Tycker ârligt att du inte kôpt mycket alls.
  • siamusen
    jamex skrev 2008-10-31 17:43:27 följande:
    klart man vill välja det första själv!! Om vi får en tjej ska hon ha mina första kläder som sina första kläder...
    Samma tanke hâr
Svar på tråden dårt asöires setuG