Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

*loggar ur och hämtar minigrisen på el dagiso*

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-13 16:27:13 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-13 15:49:17 följande: Nej, jag har också.. som synts.. lite svårt att förlika mig med idén att det rör någon annan utanför förhållandet.
    Vadå utanför förhållandet? Tycker du att den som blivit bedragen är utanför förhållandet?
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-13 17:57:50 följande:
    nä, men den som är främling för de båda och som känner sig manad att berätta. Jag kan förstå TS i den där tråden, hämnd och hela köret. Inte för att jag är så mycket för hämnd och tror ju att det gör mig till en sämre människa i det långa loppet. Men jag förstår inte de som på fullaste allvar tycker att de "känner sig rättrådiga och bra" och ringer upp grannens älskares fru för att berätta "sanningen"!!!
    Men har du verkligen sagt det i den tråden så kortfattat som du gjorde nu? För trots att du skriver och skriver där så får du nog inte riktigt sagt det du vill(?) angående just DEN TS situation och hur du ser på den.
  • Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-13 18:11:53 följande:
    Är det okej av en chef att välja bort en kvinnlig kollega för en ny tjänst med motiveringen att hon är i fertil ålder och den biologiska klockan tickar, dessutom är risken stor för sjukskrivning under graviditet och han ser bara på "husets" bästa?
    Garageänkan skrev 2008-11-13 18:15:43 följande:
    Hm jag har nog inget konkret att gå på tyvärr. Det var en diskussion idag vid kaffet om en tjänst som blir ledig och chefen har bestämt att det ska bli en kille (mindre kompetent än jag) och motiveringen var denna. Jag är helt säker på att någon skvallrat om mina "bebisproblem" förhelvete jag vet ju inte ens om det är NÅGOT foster ännu!
    Det här ska du def. ta upp med facket. Din chef borde få duktigt!!!!!
  • Perry the Platypus

*dansar en liten uppiggande dans för musen*

• Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-11-13 18:37:13 följande:
    Oh yes! Jag har försökt allt.Kort, långt, sakligt, känslomässigt, punktform.. Haha! Och jag är inte dum och bara står och smäller in huvudet i tegelväggen. Även om det kanske ser ut så. Jag har skitroligt! (Och grunden till att det är skitroligt är ju för att jag ligger här och är sjuk och har skittråkigt annars! ))
    Ok. Ja , jag har ju inte läst tillbaka utan började läsa på samma sida som jag därefter började skriva på.
  • Perry the Platypus

Vad är en surrbutt??

Millimina skrev 2008-11-13 18:50:15 följande:
    Vår bäbis har lärt sig göra surrbuttar. Lagom roligt när han är förkyld...hrm.. Hans pappa förstås.
  • Perry the Platypus

*är löjligt godissugen*

• Perry the Platypus

När Gammal Hårdrockare skrev det där inlägget om att singelkvinnor med barn var damaged goods som män bara var ihop med för att få ligga tappade jag allt förtroende för honom.

• Perry the Platypus
    Garageänkan skrev 2008-11-13 19:52:55 följande:
    Typ en massa folk p msn som jag aldrig pratar med har börjat skriva hej hej och sen nånting litet til l och sen standardfrågan: Är det dags för syskon snart då? ALLA JÄVLA skriver nåt liknande. Blir så trött på dem. Kanske jag borde tala ut i kvällstidningen haha
    *har hjälpt till lite*
Svar på tråden dårt asöires setuG