Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

GÄ söt stol

MissK jo men jag känner att vad jag än gör nu så blir det fel. Min kära svärmor satt i våras och berättade hur viktigt det är att ge en liten present till barnens respektive vid födelsedagar. Mig sa hon knappt grattis till, självklart ingen gåva. Nu till jul fick jag något som kändes mest som om hon kommit på att visst fan fåret har jag glömt och tagit första bästa sak. Något vi tidigare pratat om och hon vet att jag avskyr såna

Jag har så kul med fåret Shaun.....
  • Fåret Shaun

jag ska pilla in fler pinnar i elden inhalera  mig borsta tänderna och nannakudden tror jag. J är på vinden och isolerar murstocken eller något liknande

• Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-12-28 00:48:25 följande:
    siamusen skrev 2008-12-28 00:47:44 följande: Vad är det med såna här saker? Orkar folk inte vagga och vagna sina barn själva längre? www.familjeliv.se/Forum-3-20/m39658802.html jag känner mig så stenålders nu...
    Vi hyrde in en polack som gungade babysittern.
  • Fåret Shaun

Bea kissade visst lite i sängen, och la sig på Aga för att slippa en blötafläcken. Jag som kissade henne för en stund sen

• Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-28 00:56:07 följande:
    Garageänkan skrev 2008-12-28 00:53:25 följande: Han hoppar omkring. Sa just till proppen att det âr sista gangen jag aker till hans föräldrar Vilket det sa klart inte är, men just nu angrar vi båda besöket
    Musen Bea fick en bok av min bror eller syster. "Vi leker att du är en katt" tre sidor i den sen ville Bea sova. På Gasse kanske du behöver pina dig igenom 10sidor
  • Fåret Shaun
    siamusen skrev 2008-12-28 00:57:51 följande:
    Han målade pa väggarna tidigare förresten.
    Gasse eller proppen?
  • Fåret Shaun
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 01:07:10 följande:
    Aj vad jag l'ste fel där...
    Läste du att JAG KISSADE PÅ HENNE?
  • Fåret Shaun

Nej nu ska jag tvaga mig och sova hur ska jag annars orka med morgondagen?

Måndag blir det nynäshamn och kanske barkaby

• Fåret Shaun
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 01:18:35 följande:
    Ja är klockan verkligen halvtvå snart?
    nej då du ser nog fel
  • Fåret Shaun

Hur svårt ska det vara för mensen att komma om man nu inte är gravid. Hur lätt är det att bli gravid när kroppen gör som den vill?

Gott nytt år nu sticker vi till stugan

Svar på tråden dårt asöires setuG