• KarJac

dårt asöires setuG

Jävla Cock till att ladda hem fel avsnitt.
    Så nu är det bara att vänta tills rätt kommit hem. Jävla cock.

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:07:50 följande:
    Fast jag har sett bilden utan censur (oh visst fasen har du det ockdå?) och då kommer ju saken i ett annat läge....
    Har sett den. Men jag föredrar att veta vad de kan göra med det de har, så skicka hit honom Chili!
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:08:12 följande:
    Har lyckopillret gått ur?
    Jag hade ju fixat goda köttbullemackor med rödbetssallad och te och ska kolla Heroes. Så har jäveln tagit hem fel avsnitt. A-M-A-T-Ö-R!
    Nu får jag ju sitta med er istället...
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:11:30 följande:
    My ass, du har två barn och jag bara ett! *har förtur*
    Jag har inte tänkt göra barn med honom så jag antar att det inte är någon förtur. HAH!

*tvångskramar musen*

*tvångsbadar chilis sambo*
  • KarJac

Förresten Chili, min inbox är alltid öppen. Vet att jag har bilden någonstans, men jag orkar inte leta...

• KarJac
    Tant Greta skrev 2008-10-28 21:14:39 följande:
    DUMPA!Jaa,det är ju hemskt att du måste vara med oss istället,stackare.
    Eller huuuur! Jävla cocken. Han gjorde det säkert med flit så han kan kolla vad-det-nu-är-han-kollar-på-TV!
    Ass...
    Hole...
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:15:55 följande:
    Jaaaaaaaaa, det senaste han har börjat med (för ungefär två månader sen) är att duscha var fjärde dag, och dom dagarna ha samma tshirt, kallingar OCH strumpor på sig. Och så borstar han tänderna med ungefär en eller två veckors mellanrum, vilket resulterar i att han har millimetertjocka beläggningar på tänderna. Han har ett jättefint leende men jag SPYR när jag ser honom. Och han luktar så jävla mysket pung och röv så lägger han sin smutstvätt på badrumsgolvet (som vanligt) SÅ PISSAR HANKATTEN PÅ DOM! *tar tacksamt emot påsen med lim*
    Vad. Har. Hänt!
    Killen kan inte må bra!
  • KarJac

Nu städar Cocken. Det var kanske lite bra att han tog hem fel avsnitt dårå.

• KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:20:08 följande:
    Ni får bilden imorrn, kan inte lägga upp den nu när sambon kollar vad jag gör ungeför varannan minut Han var hos läkaren för att han ständigt är så trött, han fick då fylla i ett frågeformulär om han var deprimerad. Men det var han inte enligt det och det säger han att han inte känner sig som heller. Hans pappa är en gris och hans farfar var det tydligen oxå, ärftligt?
    Nejnejnej. Kan du inte snällt be sambon ta en dusch för du vill porra sedan, lägg sedan upp bild när han är inne i duschen. Flera flugor liksom. SMACK, SMACK!
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:23:30 följande:
    Antingen så blir han tjurig, eller så skrattar han bara och håller upp armhålan framför nyllet på mig
    Blä.
    Om jag hade varit du hade jag nog satt på den där andre för länge sedan...
Svar på tråden dårt asöires setuG