-
enlig gyn verkar allt bra och hon vet inte varförPerry the Platypus skrev 2008-12-30 12:51:28 följande:*vinkar*Din kropp kanske inte vill bli gravid än?
-
nej, det förstås.Perry the Platypus skrev 2008-12-30 12:53:21 följande:hon vet väl inte vad din kropp vill?
en vi vill bli gravida innan A är 1år och 9mån. Annars måste vi vänta tills jag får upp sgi:n igen. Sen är det inte säkert att min kropp kan utan hjälp vilket min gyn vet men vägrar hjälpa innan våren har hon sagt. -
*vinkar lite kungligt*
-
Idag på ica stod två tanter och pratade om att de hoppas på ett kungligtbröllop i ockelbo i sommar.
Sen fick jag frågan vad jag tyckte, jo jag har käpp och läser svensk damtidning och bakar småkakor.
Men jag svarade "bara de gör som de vill och inte vad alla andra vill så blir det bra". Sen funderade jag på om det nu skulle bli något, varför skulle då lilla kyrkan i ockelbo duga?
-
Ja, men jag sa ingetsiamusen skrev 2009-01-01 22:09:22 följande:Fåret Shaun skrev 2009-01-01 22:07:26 följande: Precis min tanke: varför Ockelbo? Man gifter sig vâl i brudens hemstad? Och i Storkyrkan om man är Kronprinsessa?
-
Men om de inte är troende borde de gifta sig borgligt, inte i någon kyrka
-
En fråga, vid riklig mens bör man väl dricka mycket rödtjut?
Kände mig lite yr så jag började dricka vin, nu är jag mer yr, bör jag öppna en flaska till eller dricka vatten?
-
var lite så jag tänkte, ingen bebis. Har lite taskiga blodvärden, men så säger karlsloken att vi inte har mer vin. Får bli glögg dåo GUTEGIRL o skrev 2009-01-01 22:27:06 följande:Mer vin såklart.
-
*asg* J har fixat av nyckeln till skåpet där hans konjak står. Han måste ta bort en del av baksidan för att få fram sin sprit.
-
givande, ni spelar in va?o GUTEGIRL o skrev 2009-01-01 22:28:26 följande:UNgarna sitter uppe och spelar något onlinespel, så hör jag hur de pratar med varandra:min son:Maten blir uppäten om man bajsar på den!!bonus:Min mat!! Bajsa på min mat!!
Min son har trollat bort en fjärrkontroll igen -
Jo min sambo fick trevligt gott nytt år sms "sieg heil"
-
*funderar* hur RD kunde veta att jag nyss pratade med J om mina planer för utedasset, som efter denna sommar kommer vara lekstuga, eller gästdass
-
Om avnavling blev mina klippta rätt snabbt tror jag. Bea för att hon inte lät något när hon kom ut. Grymtade så de ville undersöka henne rätt snabbt. Med Aga bubblade han och andades konstigt så de ville undersöka honom också rätt snabbt
-
*viskar*
Hur mycket har RD druckit?
-
Har haft "studenter" med bägge gångerna. Var toppen, vad jag förstod blev desatta på en patient och inte alla som bm gick runt till. Så de kom in rätt ofta till oss och fixade små saker. Var kvar inne när J gick på toa (ja idioten kissade under tiden jag hade värkar), någons hand var jag tvungen att krossa.Pelargonen skrev 2009-01-02 00:20:17 följande:Låter toppen! Jag får se över mitt förlossningsbrev igen kanske då. Undrar om man kan skriva: "Endast sympatiska, snälla och trevliga studenter får närvara"?
-
Borde sova men först te
-
Då de flesta gyn här i U-a har sett mitt underliv skiter jag i vilka som är med. Bara barnet kommer ut har jag varit nöjdPelargonen skrev 2009-01-02 00:28:15 följande:Jag har träffat studenter i andra sammanhang och varit föga imponerad. Samtidigt kan man ju bara be dem lämna rummet om det skulle kännas jobbigt efter ett tag. Personligen föder jag gärna ensam med maken så mycket det bara går (vill ju helst föda hemma med BM men det går tyvärr inte) så det blir på sjukhus men helst med så lite personal som möjligt.