• KarJac

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-10-28 21:24:13 följande:
    Förutom att hon måste porra med honom då...
    Nej, måste hon inte. Hon kan få migrän.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:29:49 följande:
    Är ju därför jag inte vill träffa "den andre" nu så jag får reda ut om det verkligen känslor eller "save me!" som jag känner
    Har du möjlighet att separera? Hur ser det ut med jobb, bostad och allt det praktiska. Vet att man inte ska tänka på sånt kanske, men det är ju ett barn inblandat. Om jag hade varit du och separerat hade jag inte gått in i ett nytt förhållande på ett tag.
  • KarJac
    MissKaos skrev 2008-10-28 21:32:43 följande:
    Hm, jag hade nog gett mig in i ett sex förhållande för att få lite.. MEn det är ju jag det. Om det går utan att blanda in barnet.
    Jaja, sex ja, absolut. Man är väl inte mer än människa!
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-28 21:33:57 följande:
    Tyvärr har jag inte det just nu känns det som Går på a-kassa och får ungefär åtta tusen i månaden, har dagisplats här ute på orten, finns inga lediga lägenheter här så då måste jag flytta in till stan, där en billig hyra är 4000 Söker jobb som tusan nu så att jag ska klara mig att stå på egna ben
    Vi hoppas på jobb! Det är alltid skönast. Men gå gumman. Gör det. Han kanske behöver en liten klocka som dänger till honom i skallen så han börjar reda ut sitt liv också.
  • KarJac

Men HJÄLP musen!
    Va fan... *upprörd*

• KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-29 08:45:00 följande:
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!dEN OMTALADE BILDEN HAR INTE HÄNGT MED FRÅN DEN GAMLA INBOXEN NÄR SPRAY gjorde om allting och "flyttade till ett säkrare ställe"Fan fan fan fan fan fan fan!!!*Får be honom komma hit så jag får ta en ny bild *
    PRONTO!
  • KarJac
    Chilimon skrev 2008-10-29 08:50:52 följande:
    Tänker fan göra det, ligger jag med honom är det PP´s fel
    Det är helt okej att skylla på mig!
  • KarJac

Va fan. Jag ska äta kycklingsoppa.

Svar på tråden dårt asöires setuG