Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-11 23:24:20 följande:
    Millimina skrev 2008-12-11 23:20:13 följande: Dina âr ju coola! Olika stilar bara. Hennes är ju mycket mindre till att börja med antar jag.
    (tänkte mest inte ge Gretchen möjlighet att mobbas!
    Men kvalitet och kvantitet då? Jag gör mina stora, hon gör sina snygga...( psssh, säg inget åt greta)
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Hellre en klapp till en flicka, än ett flapp till en kicka. 

Jag är så urusel på allt! Går och dränker mig! 
    (ssch, i sängen )
  • Millimina

Åh, är det wishtime!?

Jag vill ha friska barn
    Jag vill vara frisk själv
    Jag vill att julen ska vara överstånden!
  • Millimina

Usch. Jag har missat en massa dagar som jag vabbat och timvickat och då inte rapporterat mina kassakort rätt. Nu är jag jätteorolig att jag ska bli avstängd eller typ polisanmäld. Fattar inte att jag har varit så slarvig?! Jag brukar ha någon koll ju. Tänk om någon tror att jag gjort det med flit?! Gråter

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 14:50:14 följande:
    Ring och berätta att du är orolig att du gjort fel och be om nya timkort så att du får göra om och göra rätt.
    Jag försökte ringa till kommunen och skolan för att ta reda på hur det egentligen förhöll sig. På lön sa de att jag jobbat tretton timmar på två dagar, samt att jag skulle ha jobbat den 29, hur de vet det? Så då ringde jag skolan för att kolla, då säger hon att jag jobbat 7,3 timmar måndag och onsdag.. Det blir 14,6 och inte 13... sen blev hon arg på mig för att jag försökte fråga hur många timmar jag skulle ha jobbat den 29. Och nu vet jag ju inte ens hur många timmar vilken dag..eftersom det inte stämmer!! Och jag kan ju inte rapportera om då(e-kassa har jag) och telefontiden slutade 11. Kommer ha ångest hela helgen nu. Kan de stänga av en? (det står så i brevet jag fick om det förra jag upptäckte) 
    *slarvig* Hatar att vara slarvig. Jag har identitet som ordentlig. Den har fått sig en rejäl knäck!!
  • Millimina

(fast, när jag läser mitt förra inlägg så inser jag att jag är rörig. kan lika gärna lägga mig ner och dö!) GråterSkrikandes

• Millimina

Suri. Tack. Jag glömmer mitt existensberättigande av och till. Blev så himla ledsen av att hon som jobbade på ena skolan var så argsint mot mig och inte ville förstå vad jag frågade. Sen blev jag ju tvungen att ringa upp igen. Hon var inte gladare då kan jag säga. Men nu har jag deklarerat om. 

Vad gör man om man blir avstängd från akassan? Hjälp liksom!
    (och hur jobbar man på att bli mindre ledsen om någon är arg på en!)
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 15:25:49 följande:
    Åh, mysigt med bebis ju!!!
    ja! andras bebisar är ju hur härliga som helst! 
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-12-12 15:29:39 följande:
    Måste tillstå att jag ofta blir förvirrad av dina resonemang, men jag har liksom vant mig vid och accepterat att jag sällan begriper vad du menar.
    Ah, då har du kommit längre än vad jag gjort iaf. Jag förstår inte vad jag menar heller och har INTE vant mig.
  • Millimina

Jag tror att jag håller på att bli sjuk igen. Nu är det säkert magsjukan. Shit. Jag som JUST skickade iväg barnen att leka med en kompis. Nu blir säkert de sjuka där också. Jag är så JÄVLA LESS!!!!! 

Förlåt. Vill inte förminska vikten av Sophias bebis namndiskussion. Mina Marianne ska hon heta. Det har S talat om för mig. Vi har en hemlig konversation som ingen vet om. Kanske inte ens S.. hon säger inget. 
Svar på tråden dårt asöires setuG