Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-07 21:04:47 följande:
    Nu ska vi kolla Victoria Silvstedts egna doku-program
    Låter ju intressant. Not.
    Får väll lägga mig lite då.
    Sambon har spelat online spel i 5!!h idag. Fattar ni hur jag mår som int ehar haft tillgång till tråden? Fast i IRL. Ung som hans om fastadne i avgångshallen ni vet. Eller i limbo. HEmskt.
    Va fan, gå rint eskriva med handskenor på.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Fan vad FL fungerar dåligt. :- [

• MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-07 21:43:44 följande:
    Vad brukar/brukade ni ge era 1-åringar som sista måltid innan sängen?
    Välling+Benzo + sprit? *planerar*
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-07 21:56:45 följande:
    Ok. Vallinga är vad Parvel får nu också.Jag ska ha honom nu i två veckor på heltid och jag kan tycka att välling är rätt blaskigt. Funderade på om det fanns något annat att ge honom så att han inte vaknar mitt i natten och är hungrig.Ja. Jag oroar mig nog i onödan, så där på mormödrars vis.
    Gröt?
  • MissKaos
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 15:20:15 följande:
    Jag fryser om fötterna. Ska jag ta av mig stövlarna och sätta dem på elementet, sätta på mig luddtofflorna och jobba ett par timmar till eller ska jag gå hem och förlora i flex?
    "tjänste ut"???
    KarJac skrev 2008-12-08 15:22:39 följande:
    Det kommer ju inte vara någon konkurrens... DanBe vinner liksom.
    JAg är blond PP. BLOND!! Och blåögd.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-08 15:42:41 följande:
    Sant fattar inte KnarkJack tyvärr. Har du inga dia-bilder?
    Nej. Inte Power point heller.
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 15:44:36 följande:
    Sånt tillämpas tyvärr inte på mitt jobb.

...å andra sdian är det ju ingen som förstår vad som har hänt när du har flexat tj.ut heller då. Vi gör bara det om vi går på tjänste. Eller om chefen har bestämt att det är ok. 
  • MissKaos

Nä, nu ks ajag och kissen sova lite innan vi ska äta. Sen ska jag på Yoga, visst låter det JOBBIGT??? Sen ska jag se cityakuten. HUr sk aman få in en bebis i det hektiska schemat sedan? VA?  
    Godnatt.

• MissKaos

Jaha. Nu har jag smakat upp 2 glassar och en påse tomtar. Förstår inte hur tomtarna kuden ta slut. Och HUR fick jag i mig två snickersglassar + en påse tomtar? Efter att ha ätit upp resterna av helgens hämtmat. Och jag skulle lätt kunna klämma i mig en glass till. Fast jag orakar inte gå påYogan som jag försökte muta mig själv att gå på med hjälp av socker. *gäsp* Kanske ska sova lite till med katten?? HAn tittar menande på mig och spinner lite om jag går nära soffan. En hint?

• MissKaos

Morgon *plirar morgontrött mot tråden*
    Varför är jag vaken nu? Tom, tanten i bokhandeln tyckte jag såg så höggravid ut så jag passade bäst i soffan med en bok. Näväl, ikväll instruerar jag sista spinningpasset. Lite skönt att det är sista faktiskt, man är lite som en elefant på en cykel därnere i salen i v36.

Svar på tråden dårt asöires setuG