Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Spargel ville nog gärna ha en tjej. och jag kan väl tänka att det skulle varit skoj. Fast jag ville ju helst ha killar. Gillar killar! 

Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina

Vem är det som grattat sophia på fejsboken mer än siamusen? *nyfiken*

• Millimina
    siamusen skrev 2008-12-12 17:07:15 följande:
    Eller massa vandrande pinnar....
    Hade han verkligen tyckt att de varit roliga?
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-12 17:12:59 följande:
    Millimina skrev 2008-12-12 17:11:57 följande: Han kan ju färga dem i olika färger och leka Extrem Plocke-Pinn
    Eller kolla om de smakar olika när de har olika färg.. Och olika mängd ben...
  • Millimina

..på tal om ben, hur mår han sen kycklingbensincidenten?

• Millimina
    Pynta skrev 2008-12-12 19:16:47 följande:
    Jag är ett dumhuvud. Fel. Ett impulsivt dumhuvud. Jag har haft kontakt med en man, en kontakt som nu är off. Jag är inte sur på honom men han är nog lite...hm...trött?..på mig. Nå. Nu satt jag och läste en tidning på nätet och fick syn på något som jag vet intresserar honom. OCH som det impulsiva dumhuvud jag är länkar jag artikel till honom. OCH nu sitter jag här med gruvlig ångest och ångrar mig djupt. VARFÖR kan man inte ångra och radera skickade meddelanden??!! Jag är en idiot. Vid min ålder borde jag veta bättre, ha lärt av tidigare misstag, men inte. Glad i hågen och tjoflöjt gör jag om samma sak igen. Jag är pinsam. En pinsam idiot. * ångest*
    Äh, skjut honom i huvudet innan han får länken. Lätt fixat!
    (vad är det för fel på honom då btw??)
  • Millimina
    Millimina skrev 2008-12-12 19:29:20 följande:
    Pynta skrev 2008-12-12 19:34:18 följande:
    Tack, KJ och Mus, för vänliga ord. Tyvärr är nog läget så pass illa att om han ens svarar kan svaret bli något i stil med det här: Tack för länken. Intressant. Men jag undanber mig all vidare kontakt. // NN Nåväl. Värre än pinsamt kan det ju just inte bli. Möjligen väldigt pinsamt.
    Jag kan tydligen inte citera mig själv... Men varför var inte det vänliga ord?? Det är honom felet ligger hos uppenbarligen! Och jag kan skjuta honom om du vill!
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-12 19:41:07 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-12 19:40:30 följande: Drar ut sina tänder och gör en string-kalsong av dem.
  • Millimina

...jag måste fylla i nu. Kan inte hålla mig. 

Det kan vara NÅGOT pinsamt att stå parkerad i telefonhytten nedanför hans lägenhet (han saknar telefon, så den är mest till för regnskydd) i fyra timmar för att direkt se när ljuset slås igång på morgonen så man kan springa förbi kaffebutiken och låtsas komma förbi med morgonkaffet just i rättan tid...Generad
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 19:52:54 följande:
    Det tycker jag är normalt. Så raggar jag alltid. Dyker upp lite överallt hela tiden. Sedan våldtar jag dem.
    ..men...våldtäkt har ju med makt att göra? Du är ju den mest powerfulla jag vet. Varför känner du dig hotad? 
    (vad våldtar du dem med???Räcka ut tungan)
    Nä. Vad hemskt. Men jag hade varit GLAD om jag bara stoppat ner en tiding i hans brevinkast istället för att blivit avslöjad av fyra timmars brandgång utanför och med kaffe i handen när hans ragg öppnade...GLAD säger jag!
Svar på tråden dårt asöires setuG