Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Generad Sorry...
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-06 17:24:09 följande:
    Fast jag har också släppt in honom i min pres. Säg till honom att treasure förtroendet.
    GRATTIS TILL 14K!!!
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-06 18:36:04 följande:
    Sophia: Nu har jag upptäckt en fördel med foglossning! Snyggo målar om övervåningen och jag......ligger på soffan
    Ahhh...som för mig. Surfer går ut och går med hunden...och jag sover vidare på morgonen.
  • Fröken Sophia

Det gäller att kvida lite på natten när man är uppe och kissar...and he's at my feet

Fast natten mellan tors-fre hade jag rejält ont i ryggslutet och beklagade mig inte en gång, förräns på morgonen när det kändes bättre. Då blev han upprörd för att jag inte sagt till och började yra om att köpa en TENS-apparat och allt vad det var.

• Fröken Sophia
    Fröken Sophia skrev 2008-12-06 18:39:03 följande:
    Det gäller att kvida lite på natten när man är uppe och kissar...and he's at my feet Fast natten mellan tors-fre hade jag rejält ont i ryggslutet och beklagade mig inte en gång, förräns på morgonen när det kändes bättre. Då blev han upprörd för att jag inte sagt till och började yra om att köpa en TENS-apparat och allt vad det var.
    förrens menar jag

*suck*
  • Fröken Sophia

Kände att det var dags att plocka fram Jultigern nu, pimpad/fluffad av analklåda aka katastrofkatten

• Fröken Sophia
    Centurion skrev 2008-12-06 21:10:56 följande:
    Presentkort så jag kan en till snygg pappelinamatta, presentkort på lindex, en dammsugare, sminkväska, ´diormascara, en blomma och hmmm det var nåt mer?Ja ungefär så..
    Oj.

Jag fick Sex and the City säsong 1-6 och en Absolute Music 2008 skiva. Och lite färska frallor till frukost.

Typ så. Lite mer kunde han ju kanske ansträngt sig, men nåväl. Det blir ett par svarta jeans och en skjorta i julklapp, inte ett jota mer.
  • Fröken Sophia

Förra året köpte jag en visitkortshållare med personlig text - använd 0 ggr, en jättepraktiskt slipsresehållare - använd 0 ggr, reflexhandskar (som han själv tittat på) använda - 0 ggr + en skjorta, kalsonger, manschettknappar (men de används) +nån grej till som jag inte minns.

Kläderna använder han ju i alla fall...

• Fröken Sophia
    jungfu skrev 2008-12-07 17:38:42 följande:
    varf;r kan jag inte posta i tr[den?
    varför har du inga å ä ö???

varför blir man utsläng hela tiden?
Svar på tråden dårt asöires setuG