Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-01 22:15:32 följande:
    Man får ju natta hur man vill, bara jag somnar till slut så.
    Jag fixar det:

Jag kan berâtta om mina hålfotsinlâgg och hur de produceras. Fran början till slut. I detalj.

eller:

Hur många små mini buketter som finns i blomkålhuvden i genomsnitt. En mer aktiv nattning dâr man plockar och räknar samtidigt och räknar ut snittet pa 100 blomkålshuvuden.

bara att vâlja
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-01 22:19:05 följande:
    jag ger just bort sixten till högstbjudande
    ja tack!!
  • siamusen

varför är gasse som han âr, förutom de uppenbara skâlen: genetik och socialt arv?

Nu klättrar han upp pa sin malarstâllning och hoppar ut och hânger sig i takkronan. Vi har redan flyttat ut bordet av samma anledning. Tror det slutar med att vi tar bort lamjâveln.

• siamusen
    Trogga skrev 2008-11-01 22:25:11 följande:
    Är det inte lättare att spika fast Gasse i golvet
    sant fast jag tror det är förbjudet
  • siamusen
    KarJac skrev 2008-11-01 22:29:49 följande:
    Jag tror inte det är möjligt att spika fast Gasse. Jag hade nog köpt ett hamsterhjul till honom.
    just nu star han ovanpa en medicinboll och balanserar.
  • siamusen
    DanBe skrev 2008-11-01 22:33:12 följande:
    meddela gärna resultatet så jag äntligen kan få reda på om jag är deformerad eller normal.
    DET VET VI JU REDAN SVARET PA
  • siamusen
    DanBe skrev 2008-11-01 22:37:45 följande:
    och svaret är?du får tänka över natten, nu ska jag däcka.
    finns ju bildbevis om inte annat, herr ptv
  • siamusen
    Garageänkan skrev 2008-11-01 23:23:35 följande:
    Nej nej orkar inte skriva igen det finns ett LÅNGT inlägg om det innan om du tittar lite bakåt. Har haft problem sen jag var 15 år ungefär
    fôrsvann du fran fb?
  • siamusen

Tant Greta skrev 2008-11-02 02:04:15 följande:

Hejhopp!Är nog världens sämsta barnvakt...snorungen somnade för 1 timma sen...Vägrade sova i mitten av sängen,så han ligger och balanserar på ytterkanten*tar mig för pannan* med 7 nappar,ett pärlhalsband och Dora-klistermärken.Har lagt massa kuddar på golvet ifall han får för sig att ramla ur sängen.Lagt ett 25bitarspussel ca 20 gånger ikvällTittat på Shrek 2ggrDruckit julmust Fått 7 Spiderman- plåster på olika ställenLäst 3 sagorHur fan hinner ni vara på FL med en massa barn?Jag beundrar er
    För att vi låser in barnen
Svar på tråden dårt asöires setuG