Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-12-09 20:51:21 följande:
    Nja, nog för att jag luktar begagnad dansare men det är kläder jag ska tvätta. Ska stretcha lite till innan duschen så håll för näsan ett tag till. *tipsar*Duktigt köra till vecka 36! *impad*
    *tänjer ut Stina*

Ja, jag är impad själv... Normal Yoga har int efungerat på ett tag -magne tar emot. Börjar sakna det men men, Nu blir det kärringvarning och VATTENGYMPA!

Lycka till med duchen.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-09 21:14:49 följande:
    Alltså, Nu VILL jag inte snyta mig några fler gånger. TÄNKER inte snyta mig några fler gånger! Näsan är röd skinnflådd. Undrar hur mycket snor en enda stackars förkyld näsa kan producera under ett dygn. Det måste ju röra sig om litrar. * Suckar och hissar snor*
    Spara och mät?

Godnatt.
  • MissKaos

Godmorgon. HAr nattskiftet redan gått hem??

• MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 14:43:42 följande:
    Nu har jag gjort en långpanna till med Gutegodis Jag missade att ställa in förra satsen i kylen så den blev förstörd.
    Jag äter kaoskarameller. Dvs smågodis i stor påse KAnnågon fatta att jag inte har gått upp mer än 15-16 kg så mkt som jag äter?

Nä, solly men jag måste gå ch skita!
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-10 14:59:01 följande:
    Nuuu ska jag åka och hämta snafsvovven på dagis och sen ska jag gå en promenad med honom och sen ska jag först åka till min keramik och kolla om jag kan komma dit lite senare för jag har dubbelbokat mig med en invigning ikväll.
    Sen sen sen..
    JAsså, du har inte krystat ännu.
  • MissKaos
    Fåret Shaun skrev 2008-12-10 18:59:13 följande:
    Vad tror ni om pizza med ajvar istället för tomatsås?Uppsala bor i tråden vad sägs om en trevlig julfika nästa fredag, på SAVOY?
    Låter inget vidare. Ta ketchup istället.
  • MissKaos
    Fåret Shaun skrev 2008-12-10 19:24:03 följande:
    Och ketchup innehåller?Han blir jätte dålig bara han får i sig mat med grönsaksbuljong, eler någon kryddblandning med tomat i.
    Aha.. Solly. såg bara Ajvar grejjen. Nå då hade jag nog blanadat keso med tex majs och strimmlad paprika och lagt på.
Svar på tråden dårt asöires setuG