Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 21:18:06 följande:
    Hmmm är jag elak på ett snällt sätt?Har inte ens fått gröningar i min nya favoritt tråd. Och jävlar vad på jag har varit på ts där....
    Du är norsk,ni kan inte vara elaka.Eller vi svenskar fattar inte när ni är elaka
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 21:20:45 följande:
    Fan då lär jag ju ff ha ett jobb att göra i den tråden. *suck*
    Du kan nog samla på krafterna,tills TS återkommer.
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 21:35:22 följande:
    Jag tänkte hålla tråden värm med mina smågrodor och popcorn självklart
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 22:35:25 följande:
    *får en häftig fontänorgasm*
    *ojojoj,byter lakan och torkar golvet*
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 22:51:18 följande:
    Vad tycks om min nya avatar? Det är (Porr)Emil. Han bor her med alla mina tikar. Han är porrkungen så att säga
    Som Hugh Hefner typ?
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-11-17 22:59:43 följande:
    Greta, du bor ju granne med fiket där jag tillbringade ett år av gymnasiet fikandes. Och så har jag jobbat alldeles runt knuten i en liten godisbutik och haffat snattare och tittat på psykfall som har frigång! Jätteroligt jobb!
    Thelins eller Fix?
    På det förstnämnda jobbade jag extra som 16(?)-åring.Inte kul.
    Psykfallen är bortrensade numer,iaf de "värsta",har ju blivit en hipp stadsdel dessvärre.
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-11-17 23:16:39 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-17 23:06:57 följande: Thelins. Men psykfallen!? Träffade du på "Morotsjesus"? Han kom in på affären första dagen jag jobbade (kom in varje dag och köpte en färskpressad morotsjuice) Så frågade han om jag ville ha fred på jorden. Det skulle det tydligen bli om jag kysste honom. Är det fred?
    Näe,det är inte fred i världen!Men du kysste ju honom aldrig ju!Skrikandes
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-18 00:27:13 följande:
    Shit. Jag kom over en gammal tråd jag huserade i några år tilbaks. Pinsamt hur dålig jag var på svenska då. Inte att jag är duktig nu men fan vad kass jag var då
    Nån tält-tråd?
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-18 02:21:59 följande:
    *tröstâter kakor och har ångest*
    Näe!No ångest no moore!Ger dig mera kakor!

Varför ångest?

Jävla bajsFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tant Greta
    Ickan skrev 2008-11-18 22:46:20 följande:
    hej, är det nån som kommer ihåg vad boken heter som musen läser nu, den som är så rolig...
    Minns bara att författaren är Jeremy Clarkson
Svar på tråden dårt asöires setuG