Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

DanBe skrev 2008-12-12 20:31:38 följande:
    Millimina skrev 2008-12-12 20:28:24 följande: jag fick ju inte svara!
    Joho, det är bara att ändra kön i dina inställningar!
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina
    Svar på #15510
    Ah, bögar är ju sexigt
    *kommer ihåg att jag har kuk nu!*
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-12 20:32:57 följande:
    KarJac skrev 2008-12-12 20:30:11 följande: *harkel o hulk* kommer du baka kakor varje morgon? Frysa glass varje dag? Tillhandahalla sprit i dropp-form? Lata bli mitt knark? Nita fast sma rosa rosetter pa DanBes kropp varje dag? I sa fall ja!
    GÖR proppen det där för dig? 
    *impad*
    *pratar allvar med Spargel*
  • Millimina
    DanBe skrev 2008-12-12 20:36:59 följande:
    Millimina skrev 2008-12-12 20:32:50 följande: räcker det inte att jag var tärna när jag lussade på jobbet idag?
    Nej. Inte för att kunna svara på arkitekturfrågor. Men du var säkert söt! Jag skulle nog inte ha något emot att du böjde dig framåt en stund..Räcka ut tungan
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 20:40:12 följande:
    VIll du kolla in hans baconros eller vadå?
    DanBe skrev 2008-12-12 20:41:14 följande:
    Millimina skrev 2008-12-12 20:38:10 följande: så gärna, ta det lite lugnt med mig bara.
    Stoppar du in bacon i rumpan?
    Men klart jag tar det lungt! Femton sekunders mothåll först och en tub med "klick". Du ska se att du vänjer dig fort!
    (fan, vad kåt jag blir av att ha kuk!)
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 20:43:37 följande:
    Då vill inte jag vara med, jag ska faktiskt inte ha fler barn. Men jag blir 30 nästa år... JAG ÄR MED!
    Jag blir trettiofem. Det är syndast om mig. JAG ÄR MED!
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-12-12 20:48:47 följande:
    Ska vi knulla?
    Jaa! Det kan vi! Jag har ju inget samvete mer. Och den är rätt...fin faktiskt! Och hård. Och ådrig!
  • Millimina

Åouu, den pulserar för er tjejer! Ni kan sitta flera stycken på den samtidigt. Jag har sju lårfastsatta dildos längs efter, så det är bara att ni hoppar upp! För den är lila. Och nämnde jag pulserande?!

Gute, kan du svara här?
  • Millimina

DanBe, skriv att "Millimina skulle oftare gå till öppna förskolan om hon fick spela tevespel samtidigt som hennes barn lekte i kuddrummet" i den tråden åt mig. Sen får du dig ett skjut!

• Millimina
    DanBe skrev 2008-12-12 20:57:13 följande:
    alltså, tror ni att det är så kul att ha kuk? Tror att ni har det mycket roligare som kan sitta och klämma er på brösten hela dagarna.
    Asså, det kommer UT saker ur kuken när man gjort det man gör tre gånger om dagen i förtjusning över att man har en! Komma ut något ur smäller högre än mjuk hög av kött att klämma på. (Fast, det är lite mysigt det med) 
    Väljer dock kuk över bröst!
Svar på tråden dårt asöires setuG