siamusen skrev 2008-12-24 22:06:48 följande:
Ja, very nice Ater till spriten: Känner ju personalen sa jag far alltid goda saker och starka maste sla in paket sen kom jag pa. Tror inte ens att jag har papper sa att det râcker.
ta tidningspapper

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-24 22:06:33 följande:
Hej på er! Sammanfattning: Lugn och trevlig julafton. MEn jag är sur på min pappa. FÖrr om åren var han alltid tomte och ungarna tyckte det var jättemysigt. Sista två åten har han varit motsträvig och sagt att han inte vill, så i år sketjag i att fråga honom och vi tog hit min kusin i stället. Så ikväll kommer pappa och hans tant, och så säger hon att "Ja, det var ju synd att han var så förkyld att han inte orkade vara tomte, vi fick ta min son istället" Och där sitter jag och har bråkatmed honom de senaste två åren om just detta, han har gjort fullständigt klart att han inte vill tomta alls längre för det är inte roligt. men för hennes barnbarn gick det tydligen att tänka sig. Är det nåt fel på mina ungar, typ? Vad fan ska jag säga till honom, jag vet att jag måste prata med honom, men hur?
tomten är ju skitviktig ju. det är ju en symbol för julen ju.
säg rätt ut, varför vill du vara tomte åt andra än dina barnbarn... är inte de lika viktiga eller?
ja sa till min pappa att det är bäst att tomten kommer dit på freda, annars kommer vi inte. hehe