Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Min mammas sambo är min papperspappa. Jag tyckte att plastpappa lät så...hmmm...plastigt.

• Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-08 14:27:51 följande:
    Det nog bara på FL jag har hört ordet bonus.IRL tycker jag inte folk lägger så stor vikt på att ge dessa barn ett eget "namn".Inte jag iaf.
    Nej jag säger ju aldrig att Surfer Jr är min bonusson. Han är Surfers son eller André
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 14:29:11 följande:
    Tyckte ni testen stämde? Jag ska leta reda på mitt resultat också..
    Till del. Uttråkad av detaljer vet jag inte riktigt. I mitt jobb är detaljerna det som avgör, det som jag är bra på att hitta, så nja...men det är kanske därför jag blir så uttråkad här ibland Fundersam

Annars lät det ju riktigt bra
  • Fröken Sophia
    Svar på #720
    Skulle också ha velat ha din sista mening!!!
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 14:31:45 följande:
    Jag tycker bonus är ganska fint. Som någon man fick extra, som belöning. som något bra! Men det blir konstigt med effellarnas: "Jag hatar min bonus, har alltid gjort, vad ont kan jag göra honom så jag slipper träffa honom mer. Han är tre år"
    Jag tycker också om det uttrycket!! 

Men håller med om att vissa bonusföräldrar verkar ha något fel i huvudet, det är ju barn de pratar om, och de har ju vetat om att dessa barn finns med i bilden från början.

Ibland kan jag visst känna att Surfer Jr är jobbig, men det är mest för att han inte är uppfostrad såsom jag kanske skulle vilja uppfostra ett barn, men det kan jag ju inte råda på nu. Dessutom ger det mig en god hint om vilka saker jag och Surfer kommer att bli oense om framöver...
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-10-08 14:48:17 följande:
    Oh, ogillar du objektiv analys? Det tänkte jag på när jag läste ordet i testet. Liksom, vem gör inte det? Eller, hur ogillar man en objektiv analys? Ogillar man tanken på att någon säger att det är objektivt fast det är lika subjektivt som allt annat
    *blir förvirrad*

*skyller på gravidhormoner*
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-08 14:56:53 följande:
    Sorry. Om det kan pigga upp har jag INTE kul hemma med mostret.Ego vabbar imorgon så det ser lovande ut med lunch imorgon?
    Ahhh..men alltså han är bara ett monster idag när han blev sjuk så att vi inte kunde träffas. Annars är han en gullunge

Vi kan ta lunch imorgon istället som det ser ut för mig just nu.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-08 15:09:09 följande:
    Gör du dig till eller tycker du verkligen att han är sådär gullig? Du ha iofs inte sett honom ha vredesutbrott där han kastar sig in i väggar.......
    Jag tycker verkligen att han är sådär gullig. Jag har ju bara sett en glad och leende A förstås...
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-08 15:20:37 följande:
    Här är PP: Din personlighetstyp: Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn. Karriärer som skulle kunna passa dig: Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.
    Nähääääää....du har bara ljugit genom hela testet
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-08 15:39:57 följande:
    Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen. Karriärer som skulle kunna passa dig: Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.    
    Soulmate!!!
Svar på tråden dårt asöires setuG