Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

ääää jag orkar inte vänta uppe mer. Jävla D. skulle va hemma SENAST kl 1. nu är den minst kvart över jag vill sova.

• Garageänkan

Åååh Julmust är så jävla gott!

Igår var KB och jag ut och festade det var lite jobbigt för vi var hemma redan kl 2 men somnade vid halv 5 och idag märker man att man inte är 18 längre och det är inte så HIMLA bra i huvudet känns det som

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 19:32:36 följande:
    *kânner mig lâtt suicidal*proppen har ballat ur igen. Jag hittade en lâcka pa rufs element.
    Vad ska han göra åt det? Riva alla vattenledningar? Ta på sig snickarkilten och göra helikoptern?

Kb jobbar ju me värme och sånt. Synd att ni bor så långt borta annars kunde KB komma och rädda dig.
  • Garageänkan
    jungfu skrev 2008-10-19 19:35:06 följande:
    och vad hände mellan 2 och halv 5? har ni alibi för tidpunkten? vittnen? *antecknar*
    Sexade förstås.
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 19:34:52 följande:
    han valde att skrika pa sin fru.
    Jävla proppen! Sånt lagar inte läckor! Eftersom han är en propp kanske du kan proppa in han i hålet?
  • Garageänkan

Cent: ja alltså det gäller ju att ta igen flera månaders uteblivet sexande ... med lite paus

• Garageänkan

Musen: vad jobbig proppen verkar om han flippar ur hela tiden på dig det är ju knappast du som gjort ett attentat mot värmelementet heller.

• Garageänkan
    KarJac skrev 2008-10-19 20:12:22 följande:
    Jaha. Här pratas mat - som vanligt.Har själv inte haft ngn aptit idag. Vad ska jag äta?
    Chips?
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-10-19 20:14:38 följande:
    Nej,men har ett sjukt behov av att skylla pa andra jâmt. Samma sak omhan inte hittar nagot. Istâllet fôr att fraga: "Har du sett blablabla?" sa sâger han: "Vad har du gjort med blablabla?"Tycker det âr râtt avslôjande faktiskt
    Kan tänka mig det... Surt
  • Garageänkan

MEN VILKEN MUPP JAG ÄR. Här har jag gått och trott att jag va pank som helvete. Men sen kollade jag på min internetbank efter att hämtat nya koder och jag har ju skitmycket pengar på kontot. BRA att man är normal i skallen jag har verkligen snålat och cyklat för jag trodde jag inte hade råd att tanka bilen osv haha haha skjut mig

Svar på tråden dårt asöires setuG