Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-12-08 11:21:26 följande:
    Aha... tack för upplysningen. Därför inte jag vet då, jag tittar inte på Bond.
    Åhhh men hur efter är du egentligen
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-08 11:24:14 följande:
    Trevligt välkomnande. *bjuder på lussekatt*Fröken Sophia skrev 2008-12-08 11:18:13 följande:
    *smaskar i mig hela fatet innan jag åker hom igen*

JA, jag är på jobb

Kommer att sitta här med fostervatten rinnande längs med benen, jag har det på känn. Och bebisen kommer inte förrän efter  julafton, samma dag som de ska sätta igång mig, då jäklar
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-12-08 13:25:02 följande:
    Har varit en elak styvmor nu o slängt massa av Idas grejer. Tex förtorkade godisbitar, plastprylar somleksaker varit förpackade i o såna nyttiga grejer. En del saker flyttade jag bara på för att se om hon saknar dem, annars kan jag slänga dem med sen.
    Jag tog en stor plastback med lock en dag och fullkomligen vräkte ner alla Jr's småpryttlar i den. Vad jag vet är han aldrig nere i botten av lådan, men vill ha ha något så finns det där och jag slipper reta mig på eländet.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 15:20:15 följande:
    Jag fryser om fötterna. Ska jag ta av mig stövlarna och sätta dem på elementet, sätta på mig luddtofflorna och jobba ett par timmar till eller ska jag gå hem och förlora i flex?
    Jobba en stund till, och utnyttja flexen en dag när du har planerat något kul Du kommer att känna dig såååå nöjd och såååå duktig!
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-08 18:43:21 följande:
    *tittar på Barnkanalen medan SArvid rantar runt och kör en liten bil på väggarna och Ego småsover i soffan**har ett oerhört spännande liv*
    Ehhhmmmm...jag satt nyss och stirrade på omslaget till en tidning medans Surfer jobbade och skrev mail och Jr. läste i Brisingr.

Inte så jävla spännade liv det heller. Jag borde bada, men vet inte om jag orkar.
  • Fröken Sophia
    Pynta skrev 2008-12-08 19:21:27 följande:
    Förkylning är inte ens hälften så roligt som det låter. * Snörvel*
    *funderar på om jag är på väg att bli förkyld*
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 19:32:24 följande:
    Hej hej! Jag har gjort brända mandlar, fy fan vad gott det är!
    Jag äter non-stop som jag hade tänkt att vi skulle ha på pepparkakshuset som jag i sin tur hade tänkt att vi skulle bygga idag. Men eftersom ingen vill leka med mig, så tröstäter jag i hemlighet istället...
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 20:25:36 följande:
    haR DU ENS SMAKAT MINA MANDLAR VA VA VA???
    Åhhh kan du göra såna med rosa  runt om??? Hur gör man dem, det är ju så sjuuuuukt gott.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-08 20:22:39 följande:
    Då var det bluff... FInns bild och recept i bloggen .
    Fröken Sophia skrev 2008-12-08 20:27:13 följande:
    Åhhh kan du göra såna med rosa  runt om??? Hur gör man dem, det är ju så sjuuuuukt gott.
    *rusar iväg*
Svar på tråden dårt asöires setuG