Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-12-09 11:10:10 följande:
    Äh, passa på o njut av lugnet, möjligheten att få äta äta äta o alla andra mindre roliga besvär du har nu. Snart får du annat att tänka på ändå.Fröken Sophia skrev 2008-12-09 11:05:15 följande:
    Mmmm. Men kl 13 ska jag vara på kontoret och ha möte med min chef, sen ska jag jobba lite.

Jag vill inte
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 11:10:59 följande:
    LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNCH???
    Nja, jag åt frukost för en timme sedan och sen ska jag ju träffa chefet kl 13, så inte idag.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-09 11:10:28 följande:
    Saken är den att bebisen kommer ut när lungorna är riktigt. riktigt välutvecklade. Fattar faktiskt inte hysterin, låt barnet bestämma.Och ja, jag har gått över, sammanlagt 17 dagar!Tagga ner.*tvångsmatar preggofanterna med choklad*
    Det var INTE vad jag ville höra

Men jag vet att det är så. Bäst att den stannar tills att den är redo att möta världen. Men det är frustrerande. Jag vill ha ut min bebis nu och se att allt blir bra liksom.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 11:13:46 följande:
    Nu när jag har läst ikapp så vill jag faktiskt inte ändå...
    Ehhh, för att jag verkar folkilsken????
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-09 11:14:03 följande:
    Klart att allt kommer att gå bra gumman. Och framför allt om den får bestämma själv och inte bli utrökt av skitstark mat och pill på tappar och grejer. Gud vad många barn det kommer komma i tråden. YEY!
    Skitstark mat - undviker jag.

Pill på tappen

Så den får komma när den kommer.
  • Fröken Sophia

Nej nu går jag.

Men jag ska bara, for the record, lägga till att jag är nog inte så frustrerad över att bebisen inte kommer som att jag faktiskt har tagit på mig att slutföra det där projektet på jobb, dvs. att jag måste jobba, när det finns annat som jag hellre skulle vilja göra, men som jag inte pallar med bara för det.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-09 11:17:57 följande:
    Vi är lite bättre än du.
    Eller så är det så att jag inte har någon status alls just nu.
  • Fröken Sophia

Då var man på plats på kontoret igen

Svar på tråden dårt asöires setuG