Inlägg från: Tant Greta |Visa alla inlägg
  • Tant Greta

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-20 18:28:21 följande:
    Fan vad ni är söta! *rörd till tårar*
    Du är ju vårt STORA samtalsämne! 
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-20 18:39:50 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-20 18:38:25 följande: Mmmmm...tur att hon finns
    Faan,vad tråkigt vi hade haft annars
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-20 18:53:18 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-20 18:46:56 följande: ja, I Luv Mobbing!
    Mobbing?Tough  Love heter det.
  • Tant Greta
    siamusen skrev 2008-11-20 18:59:40 följande:
    tack Förresten, om du nagonsin far en son till sa kan du vâl döpa honom till Jack efter dig sjâlv?
    Nää,inte Jack,dejtade en psykopat som hette så.
    Eller han va inte psykopat,bara patetisk.
  • Tant Greta
    Garageänkan skrev 2008-11-20 20:23:05 följande:
    Vad fasen gör ni alla. Säg inte att ni har liv? Orättvist!Ställer in sprit i tråden som lockbete
    Ingen fara.Schlappar i soffan.
  • Tant Greta
    KarJac skrev 2008-11-20 20:33:04 följande:
    Jag ska hoppa i ett varmt vad med draken. Dags att läsa ut den där jävla boken nu, en gång för alla.Cocken är och hämtar ut ett paket som vi inte vet vad det är (mycket spännande) och jag håller på att shoppa en crosstrainer. Nu är det fan dags att röra på fläsket.
    Jag har tränat i en sån här idag...ståendes på alla fyra..hmm..lite annorlunda
    http://www.redcord.com/Default.aspx?m=20
  • Tant Greta
    Trogga skrev 2008-11-20 20:46:04 följande:
    Pk vet att vissa söker och läser vad jag skrivit här. Läs min GB så får ni mer info
    Fattar inte.
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-20 20:59:10 följande:
    Tant GretaYou have mail
    Skrikandes
  • Tant Greta
    Fruen fra Norge skrev 2008-11-20 21:11:06 följande:
    Trevlig va?
    Näe
    Jäkla fitta!

Inte du alltså
  • Tant Greta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-20 21:10:25 följande:
    *ogillar när folk viskar till varann via inbox i tråden*
    FÖRLÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden dårt asöires setuG