Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fruen fra Norge skrev 2008-11-17 21:18:06 följande:
    Hmmm är jag elak på ett snällt sätt? Har inte ens fått gröningar i min nya favoritt tråd. Och jävlar vad på jag har varit på ts där....
    Japp, du är för snäll.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Näe, nu måste jag lägga mig!!

I'll be back 2morrow, ett antal tusen fattigare.

Over and out.

• Perry the Platypus

*har bränt 6 lakan idag*

*tillfredsställd*

• Perry the Platypus

*hostar soch slemmar ner hela tråden*

F'låt.

• Perry the Platypus

*är hemma sjuk och tittar på Nina Frisk*

• Perry the Platypus

Nehedu. Har pausat filmen för att Sirisockan är så sjukt kelig.

• Perry the Platypus

Hur har du det, Chili?

• Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-20 11:05:35 följande:
    Bah, hade det funnits en tillräckligt snygg flata så hade jag blivit lebb Hur har du det själv, din sjuklingstackare?
    Jag har feber och ont i halsen, men nu var det dig vi pratade om. Hur. Har. du. Det??
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-20 11:17:42 följande:
    Jag har oxå ont i halsen Kortfattat: Jag gav sambon en till chans och han har skött sig med hygien och så, dock inte städning och sånt medans jag har varit borta. Och jag har varit borta mer än gärna just för att det inte finns några känslor kvar. Så jag har gett honom en chans men ändå inte en chans, om du förstår hur jag menar. Sen så "gjorde jag slut" med snoppen, men började träffa honom igen och blev mer förälskad i honom, och igår så "gjorde han slut" med mig, eftersom han tycker att jag ska ge sambon en chans. Så hur som helst så sitter jag och tjuter och lyssnar på Thåströms Fanfanfan just nu. Men det kanske var nyttigt för mig att få känna såhär
    Åh lilla gumman. Du har det banne mig inte lätt just nu. Men måste du vara ihop med någon alls? Kan du inte ta ditt pick och pack och flyta och söka bostadsbidrag och ev. bidrag hos soc tills saker hamnar rätt för dig och du hittar jobb? Hur är det med dagisplats inne i stan?
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-20 11:21:25 följande:

">

" target="_blank">

Bara låten säger väl vem jag känner mest för
Svar på tråden dårt asöires setuG