Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-11-20 11:23:55 följande:
    Kompisen får sin lägenhet nu i månadsskiftet, hon tycker att vi ska flytta dit. Tror att vi gör det oxå. Dagisplatser finns inte just nu, har kollat runt lite grann. Inte på alla dagis dock men...
    Har du och Snuskis diskuterat vad som händer med Ökendockan om ni gör slut? Delad vårdnad, vv osv?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-11-20 11:33:02 följande:
    Ja delad vårdnad, en vecka var. Men jag kan tänka mig att det blir jag som får ha henne mest eftersom han jobbar så mycket och jag är arbetslös. Det blir nästan enklast så. Vad ni än gör älsklingar, tyck inte synd om mig. Att jag är ledsen över snoppen är nog bara rätt åt mig. Synden straffar sig själv vet ni *Snyter mig i troggas hår*
    Bättre att ni tills vidare bestämmer er för att han har henne varje elelr varannan helg så ni kan lösa den ekonomiska/underhålls-biten på ett vettigt sätt.

Klart som fan jag tycker synd om dig för att det hat blivit som det blivit - det betyder inte att jag ömkar dig. Är övertygad om att du reder upp det här!!
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-20 11:41:16 följande:
    Varför skulle det vara synd om mig, Kaos? Har vi tur kanske Gasse blir lugn
    Det är alltid synd om dig.
  • Perry the Platypus

Gud, jag får mest ångest av "Nina Frisk". Funkar inget vidare som komedi.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-20 12:31:08 följande:
    Ingen aning vad det är. Shoppa en bag istället.
    Är vare sig väsk- elelr skotypen.

*är ingen riktig kvinna*
  • Perry the Platypus

Men vad i helv????? Slutar filmjäveln mitt i ingenting???

Det där var två timmar jag aldrig får igen.

• Perry the Platypus

www.imdb.com/title/tt0827729/

siamusen skrev 2008-11-20 13:15:22 följande:
    Vad var det för film?
  • Perry the Platypus

• Perry the Platypus

Ehhh.... FÅR man länka till sickoklipp?? För jag har ett riktigt illa här!

• Perry the Platypus

Dödde ni?

Svar på tråden dårt asöires setuG