Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Alltså vi brukar sova i samma säng, men vi sov i min halva av den sängen. I sked.

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-12-10 11:28:02 följande:
    Hata snarkare.
    Fast det kan vara förlåtet om man bara gör det när man är förkyld och/eller riktigt full.

Min ex-sambo snarkade ALLTID. Jag var tvungen att puffa på honom flera gånger per natt. Det var inte behagligt för min nattsömn vill jag lova.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:28:50 följande:
    Blää det skulle jag aldrig greja! Jag gillar att ligga och kramas en stund, men jag skulle inte kunna somna så. Jag sover bäst själv måste jag säga.
    Jo det gör vi också, för det mesta. Men ni natt så blev det så. Lite skönt när jag skulle upp och kissa faktiskt, för jag fick en hjälpande knuff i baken
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:29:28 följande:
    Ja, som att kasta en snöboll med sten och isklump i! Ska jag byta nick till Tjock-Evert?
    Tja...ehhhh...nej.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-10 11:31:38 följande:
    Det är vidrigt. Två nätter i rad har jag gett upp vid tvåtiden och knallat in i min dotters rum istället. HOn är hos sin pappa.

Det är hopplöst när någon snarkar jag håller med. Men jag gör det själv ibland så jag kan inte klaga på Surfer det fåtal gånger han snarkar. Men jag har faktiskt öronproppar mot eländet så det rekommenderas varmt!

Nu har jag skrivit julkort till släkt och vänner. *duktig*

• Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:38:11 följande:
    Mäh ni följer ju inte ts! *djupt besviken*
    Alltså. Jag ahr en julfluffad tigger. Det får f*n räcka.
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:41:46 följande:
    Så sant du är sannerligen en prydnad, är du en sprickfärdig tjockis?
    Japp. Helt sprickfärdig. Bp till helgen

Och det skulle faktiskt passa oss bäst i helgen. Jr. är hos sin mamma och Surfer och jag hinner avsluta några grejor på jobb.
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:50:14 följande:
    Ah så du har bokat in helgen alltså du har verkligen ett äventyr framför dig !
    Haha jag hade egentligen bokat in redan förra helgen, men jag får nog bara acceptera att den kommer när den är redo, inte en dag tidigare Vi får väl se när det blir, men ja, ett äventyr kan man ju kalla det i vilket fall. Det är ett äventyr bara att gå och vänta tycker jag
  • Fröken Sophia
    DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll skrev 2008-12-10 11:56:23 följande:
     Så du startar inte hur får jag ut ungen trådar här på fl? Ah minns väntan så väl, idag blir Eira 3 månader otroligt hur fort det går för dom att växa. Njut av varenda sekund medans den lille har den där underbara nyckläckta lukten.
    Jag har försökt rådfråga kompetensen här i tråden, men får verkligen inga vettiga svar.

Som vanligt alltså. Fundersam
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-10 11:57:45 följande:
    Åsså jag då.
    Mmmm, men du är lite unik du.
Svar på tråden dårt asöires setuG