Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-11-20 13:33:21 följande:
    Äsch jag kan väl säga nått istället för att fjanta runt och smygläsa *pratar*
    FÅR du egentligen vara nån annanstans än i Sex & Sånt??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*har fastnat på Flashback*

• Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-11-20 14:23:52 följande:
    Min granne som knackade på och sa till mig. Hon knackade på igen dag när jag svor en ramsa skrek och grät om vartannat (hade slagit i tån). Hon började hota med soc. Jag blev lite putt och bad henne komma in och VISA mig vem som blev lidande (mer än jag) av mitt utbrott när jag gjort illa mig. Hon blev rätt paff och när jag och barnen kom hem från förskolan hälsade hon inte ens på oss.
    Dags att köpa hus?
  • Perry the Platypus

DEn TS har varit jävligt aktiv idag. Nästan FB-likt aktiv... Fundersam

• Perry the Platypus

*gluttar in*

När blev det officiellt att änkan är en preggofant? *förvånad sådär lite i efterhand*

• Perry the Platypus

Hatar alla mig?

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-20 20:33:04 följande:
    Jag ska hoppa i ett varmt vad med draken. Dags att läsa ut den där jävla boken nu, en gång för alla. Cocken är och hämtar ut ett paket som vi inte vet vad det är (mycket spännande) och jag håller på att shoppa en crosstrainer. Nu är det fan dags att röra på fläsket.
    Vilken har du köpt? Behöver också en. Har gått upp som fan.
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-20 21:02:07 följande:
    Definiera alla!
    *blänger under lugg*

....

*kastar en förbannelse över*

Må din avkomma hålla dig vaken dygnets alla mörka och ljusa timmar!!!!!

....

HAHA, den funkar ju perfekt!! Jag är som gjord för  det här!!

*nöjd*
Svar på tråden dårt asöires setuG