Inlägg från: gutegirl |Visa alla inlägg
  • gutegirl

dårt asöires setuG

Med tomtar på hoppas jag?

Trailer T skrev 2008-11-26 18:07:09 följande:
    Nu har jag sytt gardiner *pustar ut*
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • gutegirl

Lite juligt i alla fall! Annars går tåget till LÖddeköping snart...

Trailer T skrev 2008-11-26 18:43:42 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-26 18:42:27 följande: Nä inga jävla tomtar..Köpte en skitfin Sari i råsiden som jag sytt om till gardiner..Dom går i mörkrött och mörkgrönt men guldinslag
  • gutegirl

Jaa, det är Greys! UNdrar om de har nåt julspecial?

MissKaos skrev 2008-11-26 19:09:33 följande:
    Nej, jag har köpt på ICA. Det är rätt kul att göra egna struvor ifs, men meckigt.. Och dom flesta går sönder. Det är så gott!! Är sjukt sömnig, tur att katten oxå är det. Vi har sovit på soffan och han ser förebrående ut när jag reser på mig. Kankse skulle ta och ta baort maekupen och göra mig iordning för sängen? Så kanjag ligga där och se Grey´s sedan. MEn varför i hela fridens börjar det så SENT? JAg skulle gärna sommna kl 21. mEnjag kan ju inte missa...
  • gutegirl

Hahahaha!! HElt kokt, liksom!! Platsar det på julbordet?

Garageänkan skrev 2008-11-26 19:59:50 följande:
    Huga! Jag läste inte" låt det svalna" Då skulle man verkligen ha ett shysst RÖTT öga
  • gutegirl

God Jul på er!
    *glögg åt alla*

Har ni provat den där med hjorton och den med lingon/blåbär? De är goda!

• gutegirl
    siamusen skrev 2008-11-27 13:38:42 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 13:33:07 följande: Hon sitter pa stenåldern utan TV, telefon eller nät
    Oj, hur blev det så?
  • gutegirl
    Suri skrev 2008-11-27 13:50:14 följande:
    Ni mammor och andra kräkkunniga:Sunes kräkningar tycker jag bara blir värre... Suck. Man märker också att han är väldigt besvärad av dem. Han blir så ledsen varje gång han kräks. Särskilt när det inte finns så mycket att kräkas upp. Det kommer som vita klumpar och vatten. Ni ska höra hur hans mage låter. Den mullrar värre än min, seriöst. Fast han har ingen koliksmärta som tur är. Sune är också prickig och torr. Mest prickig på halsen och bröstet. Torr på armar och ansiktet. Miniderm har hjälpt lite mot torrheten, men inte prickarna. Funderar på mjölkallergi faktiskt.Stackars liten.Har en läkartid 10 dec. Kan jag vänta tills dess eller ska jag ringa tanterna på BVC? eller är det ingen idé?De bara kollar viktkurvan och konstaterar att ungen verkar må bra i alla fall....
    Nej, ring du om du är orolig. Ibland är de rätt vettiga de där tanterna.
  • gutegirl
    Suri skrev 2008-11-27 13:55:54 följande:
    Kan man köpa det receptfritt eller måste jag till en läkare?på BVC säger de att det inte finns något alls att ge barnet emot besvären. Men jag ger inte mycket för BVC hur som helst.*blir galen på tanten*
    Heller ring inte, kanske.
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 14:14:06 följande:
    *har strålande rena tänder*Det räcker ju fan inte att borsta morgon och kväll.
    Nä, man måste flossa också.
Svar på tråden dårt asöires setuG