• DCLXVI

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-14 17:15:25 följande:
    Jag har:Kokat knarkGlömt att hämta barnen (gick fel, tog fel barn, blev utkastad från sjukhuset)Snott en taxiKört hemFött ett barn tillJaså du 666, det slår du inte, vavava???
    knäck mej du bara bär jag kämpat så hårt!!!
  • DCLXVI
    siamusen skrev 2008-10-14 17:27:18 följande:
    Har inget påskpynt! Vad tror du om mig egentligen?
    Inte jag heller, jag kört med halmpynt året om. Skitlämpligt så slipper man hålla på och jiddra med att byta.
  • DCLXVI

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-14 17:53:39 följande:

NEj, det var det inte. Det är så rörigt närman ska pussla ihop allt, alla är skilda typ.
    Gör som vi, var hemma så får alla andra åka istället.
  • DCLXVI

nu har jag planterat om balkonglådan också!!!

• DCLXVI

Nu har jag läst om könsroller och feminism osv så jag blir alldeles upprörd.

• DCLXVI
    siamusen skrev 2008-10-15 12:02:16 följande:
    Förresten sa kommer en gammal polare fran high school hit nâsta vecka sa jag hoppas att vi kommer kunna hinna trâffas. Inte sâkert dock da de är hâr pa business ( hennes man alltsa), men det vore nice att komma utanfôr hemmet lite.
    Klart du ska ut!!

Förresten jag tittade på en film från Paris häromdagen, men jag såg dej inte nånstans.
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-10-15 16:11:41 följande:
    *gråtfärdig*Jag fattar inte varförallt ska vara så svårt och jobbigt. Relationen har bara gått neråt i epressfart sen vi gifte oss. Vead gör vi för fel? Ego säger at jag ar för höga krav på oss, men vad för slags krav ska man ha då? Om man inte har övervägande kul och bra ihop så är det väl nåt som behöver förändras??
    Mmm, det ÄR jobbigt att leva i par. Tro mej, Vi har haft/har en väldigt tuff tid i vårat förhållande från i våras och framåt. Ibland känns det bättre, ibland sämre... Just nu är det bra, men man vet aldrig vad som lurar runt hörnet.

Man får försöka ta en dag i taget (låter klyschigt jag vet) och ta vara på det som är bra. Sätta sej ner och tänka på vad det är som irriterar en mest hos den andre, och varför man reagerar som man gör.
  • DCLXVI
    Perry the Platypus skrev 2008-10-15 16:20:24 följande:
    Ska visa Ego allt ni skrivit. Han kan nog också behöva lite tröstande ord.
    Förmodligen, det är bra av dej att tänka så. Man tenderar annars bara att se problemen ur sin egen synvinkel. Att det är en själv det är synd om som inte blir förstådd... Åtminstone jag tänkte så, jag gjorde en väääääldigt dum grej - gör inte det!
Svar på tråden dårt asöires setuG