• jungfu

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-13 20:54:33 följande:

Vi kanske får käka två gånger då?
    Absolut!
  • jungfu

Men kan vi inte ta en middag nån kväll mellan 7-9 nov då, ALLIHOPA!!! Milli kan komma, hon bor ju nära. Och musen du får fan ta semester från dina boys

• jungfu
    KarJac skrev 2008-10-13 21:02:21 följande:
    Hmm.. är väl tyvärr rätt så uppbokad men lunch på söndagen kan jag säkert hinna med!!! Eller bara en fika, eller va fan, VAD SOM HELST!!!
    Söndagsbrunch på Abyssinia. Så får det bli. Vilka är med....?
  • jungfu
    unket neger-inlägg på eisas blogg......
  • jungfu
    KarJac skrev 2008-10-13 21:07:03 följande:
    Äh. Hon är kåt på det ordet. Tröttsamt...
    jamen så alla ryggdunkningar... ba' "fan vad cool du är som vågar säga så"
  • jungfu

vad har jag missat.... orkar inte läsa ikapp *trött*

• jungfu
    siamusen skrev 2008-10-14 20:08:43 följande:
    KnarkJack har berättat om sin barndom: Knark,fylla och slajm med maskar i. Och allt detta hann hon med innan hon började pa lekis.Hennes karriâr i lagstadiet var inte mycket bâttre. Lärde sig räkna till 2 i trean ungefâr, kissade pa sig under varje lektion för hon hade inte blivit pottrânad innan, langade braj till barnen i mellanstadiet.I mellanstadiet sov hon. Hela tiden. Kanske in bieffekt av psykofarman hon intog pa uppmaning av sina lärare, grannar och regeringen.I högstadiet vaknade hon till. I fem minuter. Sen fick hon migrân och somnade tvârt med en spättekaka i munnen. Skulle hon inte gjort. Hon blev lâtt lobotomerad av kakan. Ingen mârkte nagon skillnad dock.I gymnasiet hoppade hon av innan hon ens bôrjat och sedan dess har det bara gatt ned fôr henne.Staten ôvervâger nu att omyndigförklara henne men vet inte riktigt om hon faller under kategorin mânniska eller amfibie.
    *startar tråd i känsliga rummet*
  • jungfu
    Perry the Platypus skrev 2008-10-14 20:13:42 följande:
    Japp. Har en misstanke om att hon har bytt plats på sina fyra....
    sommaren i city
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-10-14 20:48:36 följande:
    VEM vill komma till Paris pa lôrdag och ga ut och supa skallen i bitar med mig?Proppen har ballat ur som vanligt och jag âr sa jâvla trôtt pa honom just nu.
    Du tyckte att du behövde fråga? Är inte svaret givet....
Svar på tråden dårt asöires setuG