Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:07:31 följande:
    Ahhh..men alltså han är bara ett monster idag när han blev sjuk så att vi inte kunde träffas. Annars är han en gullunge Vi kan ta lunch imorgon istället som det ser ut för mig just nu.
    Gör du dig till eller tycker du verkligen att han är sådär gullig? Förvånad

Du ha iofs inte sett honom ha vredesutbrott där han kastar sig in i väggar.......
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Oj. This is me:

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklärare, bildlärare, förskole- och dagispersonal, präster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievägledare, journalister, religionslärare.

• Perry the Platypus

Jag är tamenfan inte tystlåten, ingen idealist och vill def. tjäna mänskligheten som jag snarare ser som skapelsens måndagsexemplar.

• Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-08 15:11:36 följande:
    Men. Vad betyder: Ogillar objektiv analys.
    Testet. Är. Gratis. Det kan lika gärna satts ihop av lågstadielever eller chimpanser.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-08 15:20:37 följande:
    Här är PP:Din personlighetstyp:Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.Karriärer som skulle kunna passa dig:Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.
    *garvar*

Din lilla nasse!!
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-08 15:26:53 följande:
    Jo, men ORDET betyder något. Innebär något.
    Är du säker? För jag tycker "ogillar objektiv analys" låter som ren mumbo-jumbo.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:46:28 följande:
    Jag tycker verkligen att han är sådär gullig. Jag har ju bara sett en glad och leende A förstås...
    Där har vi svaret.

Men allvarligt; jag blir väldigt glad och stolt över att du tycker om min Arvid.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:47:39 följande:
    Nähääääää....du har bara ljugit genom hela testet
    Men eller hur!!!!??? Det lät ju inte det minsta som PP! Testet föreslog ju inte ens slampa som lämpligt yrkesval. Fundersam
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-08 15:49:01 följande:
    Jag tycker om Arvids mamma också!
    Vem är hon???? Jag ska klösa ögonen ur henne!!!!

Javisst ja. Det är ju jag. Generad
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-08 15:50:59 följande:
    Jo, men jag är inte bara slampa... Faktiskt. *rådjursögon*
    *muttrar skeptiska saker*
Svar på tråden dårt asöires setuG