Inlägg från: Fåret Shaun |Visa alla inlägg
  • Fåret Shaun

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-10-14 21:26:16 följande:
    Inbox är bra.Jag är världens partypingla, har jag väl börjat är jag i säng först. Och aldrig ensam. Och alltid kvar till sist
    Alltid misstänkt det
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Fåret Shaun

Jungfru det är tisdag han är på sfi då

• Fåret Shaun
    KarJac skrev 2008-10-14 22:22:10 följande:
    Cocken lade förresten märke till att jag slingat håret idag.
    Ser inte han sånt annars?
  • Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-10-14 22:48:20 följande:
    Ja eller, jag fattar INTE hur man INTE kan få den att funka... fast en gång mitt i natten när KB va stressad glömde han sätta dit gummiringen så allt rann ut haha
    *asg*

Vi köpte en för att ha som extra flaska hemma hos min mor, men min Agge vägrade ta den nappen i munnen. Den har agerat extra flaska till andras barn här hemma
  • Fåret Shaun

godnatt, nu ska jag i säng

Min kille blev rätt ledsen när jag berättade att nästa troliga ägglossning är när han ska på jakt. Vill inte vänta till i april med att bli gravid, fast vi sa början av dec fungerar så vi har två till försök nu innan vi får vänta och få hjälp under tiden av gyn

• Fåret Shaun
    Garageänkan skrev 2008-10-14 23:11:21 följande:
    jag är riktigt lite insatt i såntdär barnplanerande jag. Alltså när har man en säker period osv? När ska man nuppa för att det är störst chans att bli på smällen?jag skulle ju inte bli gravid och det var ju i princip omöjligt efter alla cystor osv sa dom så vi nippade på och sen ojfan.
    Vi borde bli snart annars måste det kollas om jag har ägglossning eller rättare sagt om äggen hinner mogna något skumt var det. Vilket kan vara att jag håller på att byta ägglossning mot cystor igen.
    Men vi vill inte bli gravida mellan dec-feb mars skulle funger men helst för 2 mån sen
  • Fåret Shaun
    Fröken Sophia skrev 2008-10-15 08:27:21 följande:
    Hur länge sedan började ni försöka? Jag menar bara för att du blivit gravid snabbt tidigare innebär inte det att det är samma sak nu. Den här gången tog det ca 9 månader innan det tog sig och jag lovar, vi hade sex väldigt regelbundet och väldigt ofta under den tiden Nu när jag tänker tillbaka är nog mitt hetaste tips att få orgasm samtidigt. Det är det enda jag kan se att vi gjorde annorlunda den månaden det tog sig från alla andra försök
    Har försökt till och från hela sommaren.

Problemet är att jag testade mini-piller, endast två månader. Men det kan ha ställt till lite skada. Men innan vi fick Bea hade vi försökt ett tag men då hade jag itne ägglossning utan cystor.
  • Fåret Shaun

Som pco fast har ingen diagnos. Men då jag haft problem kan det vara det igen och därför ha kontakt med gyn nu om jag inte får till något. Skulle vi vänta i ett år skulle vi kanske inte min kropp fixa det. Gyn förespråkar NU. Sen är det fördel att inte hinna gå tillbaka till jobbet då hon sa att jag kommer få mer besvär av foglossning. Även de som sa att man kanske inte får någon andra, eller tredje grav är skitsnack. Visst får man foglossning sista veckan får man kanske inte nästa gång. Men får man i vecka 6 ska man räkna med kryckor och annat nästa gång

• Fåret Shaun
    jungfu skrev 2008-10-15 20:09:44 följande:
    jo, men han är ju bara där till 21.00....
    menar du att du får hem honom igen?
  • Fåret Shaun
    Millimina skrev 2008-10-15 20:40:19 följande:
    Tant Greta skrev 2008-10-15 18:41:02 följande: 11 meter. Meh. Grrr! Hatar spel jag inte hajar. Jag har ett stort spelsjälvförtroende. Såhär får det inte tillverkas spel Helt värdo!
    Ha ha 40 meter och jag fattade inte vad jag skulle göra
Svar på tråden dårt asöires setuG