Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-10-18 17:42:54 följande:
    Mm, så ska man ju vara!
    JAg vet inte, vi läste pyttelite forskningsmetodik men det räckte för att man skulle fatta hur fel det kan bli. Och hur lätt..

Nä, ska nog vila lite på soffan. JAg är så trött i ryggen efter gårdagens shopping.. Och bebis försöker sparka sig ut genom magen typ. när han inte bankar med huvudet neråt så allt mellan benen buktar ut. Får dom göra så
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-18 17:50:30 följande:
    MK, hur långt har du kvar? Har bebben börjat skrapa med fingrarna i nederdelarna.. DET är förbjudet, så det är bara att häkta honom om han börjar! (ajajajajaja!)
    JAg börjar vara rädd för prematurbebis. V29.. Det KÄNNS som om den letar efter utgången, och den låg med huvudet neråt på UL igår. Jag, min lillebror, mamma, morfar är födda på samma dag för tidigt enl mamma. Exakt 3,5 veckor. HA rinte fått ur henne VILKEN dag bara. Hon villinte orom mig. Har samandragningar av och till, och har haft rätt länge. DESSUTOM känns foglosn helt plötsligt BÄTTRE, det ska dom inte. *brr* Hoppas jag får gå över till v42!
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-10-18 17:49:43 följande:
    Jupp. *ryser*
    FAst bara 2,5% spricker i slutarmuskeln alls, och då är det ju inte totalkaput vi pratar om.
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-18 18:03:28 följande:
    Man bör nog inte veta sådant där. Tänk att om det händer så gör det. Och förstås ta reda på om det går att göra något åt utan att bli för manisk om det heller. Allt kan man inte göra något åt. En del som går att göra något åt kan man ändå inte göra något åt..schlappna av!
    Jag har förskrivningsrätt för inkontinenshjälpmedel -det där kanjag tyvärr allt om..
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-10-18 19:08:45 följande:
    Usch, stackare. Inte lätt att veta. Jag läste teratologin mellan barn ett och två. Bra mycket läskigare ju mer man vet. Tror man ska vara tolv eller så när man får barn.
    Ja, det hade varit bra...
    JAg har gjort praktik på BVC oxå. *brr*
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-10-18 19:13:21 följande:
    Proppen är ju bara bäst:"sågade sönder sin såg när han skulle fixa ett dörrhandtag".*skrattar högt för mig själv*
    *asg*
  • MissKaos
    Centurion skrev 2008-10-18 19:16:07 följande:
    vet ni hur gott blomkål, grädde, smör, ost, salt o peppar blir?
    Hmmm, lite?
    *äter skumjultomtar* Shoppade godare saker i ULlarde igår *äter en tomte till*
  • MissKaos
    Centurion skrev 2008-10-18 19:38:57 följande:
    *håller för öronen*
    Anthon Berg Choklad någon?
    Jordnötsringar?

*letar i skåpet*
    FINGERKEX!
    Baddare?

Det konstiga är att jag inte är så sugen? Nöjd efter tre skumtomtar? Är jag Sjuk?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-10-18 19:47:58 följande:
    Du kanske är en skumtomte?
    *biter mig i armen* Nej, det är jag inte Skum och tomtig ja, skumtomte nej.
    Centurion skrev 2008-10-18 19:48:25 följande:
    det tror jag bestämt
    Trodde det *blir orolig*

Föresten -försök ALLDRIG raka muttan när ni inte ser den. Satan vad det kan blöda från ett litet med djupt skärsår. Ska nog posta det tipset i preggo tråden. Fick stå med en spegel och sätta på PLÅSTER i bikinilinjen. Måste sätt kul ut. Borde tagi foto och postat på FL "känslig bild"
  • MissKaos
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-18 20:51:18 följande:
    Det är förlossningar på TV4 Fakta nu, jag sitter här och snyftar jag.
    Ojdå, gör det ont bara att tänka på det?
Svar på tråden dårt asöires setuG