• Pynta

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-06 18:14:16 följande:
    Jag borde packa... verkligen. Vad ska jag ha med för kläder? Vad bör jag tänka på... osv. Men.. äh.
    Aha. Det är det läget.
    Nå. Börja med att plocka fram lämplig väska. därefter plockar du fram underkläder och strumpor. Nu är du igång.
  • Pynta
    KarJac skrev 2008-11-06 18:18:40 följande:
    Väska? Underkläder?
    Väska kan du väl hoppa över om du viil. Plastpåsar från den lokala handlaren funkar också.
    Och underkläder? Där finns det lite olika modeller. Och för dig som ska ut och resa kanske det här kan vara något.

www.expressen.se/sex/1.1359606/trosa-med-gps-uppror
  • Pynta

Det finns en moderator som borde ändra sidfot.

• Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-07 14:35:24 följande:
    Jag blödde ju konstant av p-stav. Jag ORKAR inte samma visa igen med spiralen!!!!!!
    Hur länge har du haft spiralen? Det kan väl ta ett par månader innan ev. siralstök klingar av.
  • Pynta
    Perry the Platypus skrev 2008-11-07 14:55:21 följande:
    Satte in den den 29 sept så jag vet ju iofs det, men det är ändå nåt som inte riktigt stämmer.
    Nej, det låter lite konstigt. Om det hade varit en hormonspiral hade man kunna förstå det bättre. det att du känner dig konstig i kroppen och har huvudvärk, menar jag. Men att en helt vanlig spiral skulle påverka en så på det viset, låter lite märkligt faktiskt. Du kanske borde göra ett test iaf. och se vad det visar.

* bjuder på hallonbåtar*
  • Pynta

Jag har heller inte fått någon tillsägelse eller varning. Men vis av erfarenhet vet jag att sånt kan komma efter ett par veckor.

• Pynta

Ska gå och hämta min pizza. Sedan kommer något historiskt att ske.
    Jag ska för första gången ha mitt barnbarn hos mig över natten och en bit in på morgondagen. Hans mor ska på fest. Skål tamigfan!

• Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-07 19:18:05 följande:

Grattis!!
    Tackar!
Svar på tråden dårt asöires setuG