Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

jungfu skrev 2008-11-20 23:02:47 följande:
    Bella: du ÄR rolig. Morgonsoffan är INTE roligt. Det är segt, slarvigt, förutsägbart och tråkigt. Att du och PP gillar det beror bara på att era killar aldrig skämtar med er, så ni har ett uppdämt behov.
    Fast Ego är faktiskt rätt rolig. Bara inte lika rolig som jag. Oskyldig

Nu ska jag sova. Natti!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

Har inte komit i säng än men nu jävlar!!!

• Perry the Platypus
    Ickan skrev 2008-11-21 07:26:28 följande:
    morrnmorrn förresten, uppmärksammades tvåårsdagen eller glömde alla bort den?
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-21 08:50:12 följande:
    Den gklömdes nog bort
    En viss TS glömde bort att fira den som tog 10K i tråden ockå...

Morrn förresten. Är hemma idg med. Jävla feber och halsont som aldrig ger med sig!!!!
  • Perry the Platypus

På tal om preggofant så måste ni se Knocked Up!

• Perry the Platypus

F ö har jag ansett att Lost in Translation är värsta sugiga tråkfilmen sen jag försökte se den när den kom ut på dvd. Vi fixade inte ens att se klart den, så trist tckte vi att den var.

Jag sitter nu och ser om den och älskar den!!? Skrattar t o m högt här och var. Märkligt.

• Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 10:17:25 följande:
    På smällen, men Katherine Heigl menar du? Jag har försökt att se den vid några tillfällen, men jag vet inte. Kanske lite som med lakitsshåkladen?
    Den kändes nästan för nära mig vid några tilfällen, som det där med att han aldrig får ändan ur med att läsa grav-böckerna. Kände hur jag lackade ur på Ego för ha gjorde samma sak.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-11-21 10:53:53 följande:
    Va fan. Och ingen fest???? *dukar fram sprit och mat*
    Näääääääääääääär ska du ändra din menlösa sidfot??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra många misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

yo

Tyler Durden skrev 2008-11-21 10:57:23 följande:
    dagens
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-21 12:03:57 följande:
    Morgon! Gasse somnade klockan 04.52. Nagon som vill byta ungar?
    Men vännen då. Vad i hela friden ska du ta dig till med honom? Var det på måndag du skulle träffa pyssokologen?

Gasse borde nog bokstavsutredas. Många sådana barn blir så mycket mer tillfreds med livet när de behandlas med låga doser amfetamin.
Svar på tråden dårt asöires setuG