Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Suri skrev 2008-12-21 23:20:08 följande:
    *harkel* 3 barn... 8 vuxna
    wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt, wt,w t,w t, wt, wt, wt, wtf!
    Påskharen raskar över snöslask
  • Millimina
    siamusen skrev 2008-12-21 23:23:55 följande:
    *äter dammsugare fran ikea*
    Med eller utan påsar? 
  • Millimina
    Suri skrev 2008-12-21 23:27:01 följande:
    Men är inte det här WT-tråden? *smäller till Millis med paketpappersrullen 30m inköpt på coop*
    Nahaaa, erkänn! Du snodde av deras gratispapper! 30 meter!!! Fräckis där! Fast. Jag förstår att ni tycker att man får ta sådant som är gratis. 
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-12-21 23:29:40 följande:
    siamusen skrev 2008-12-21 23:23:55 följande: Mums så gott! Har haft en period på några månader nu då jag har haft fullkommlig dille på just dammsugare. Har aldrig tyckt om dammsugare förr om åren, men så helt plötsligt drabbades jag av ett sug... och jag är inte ens gravid. Mina favoriter kommer från Godbiten. Nog det billigaste märket på hela marknaden, så billiga att jag vid varje tugga förväntar mig att sätta tänderna i en plastbit eller annat skräp. Men goda är dom!
    Tycker du inte att Linnés är bättre? De är något stora, men oh, så goda och saftiga! Kan drömma om dem ibland. 
  • Millimina
    Millimina skrev 2008-12-21 23:31:52 följande:
    Haha, inte ens jag kan citera mig!
    Natti!
    Och skåååål till Pynta! Och håll en tumme.. eller vad ni surikater har förnågot
  • Millimina
    Suri skrev 2008-12-21 23:38:07 följande:
    Sune, sur och med kräk i mungipan. I bakgrunden ser vi Stringens bleka håriga ben.
    Nossingen! Han ser helt underbar ut! Han blir nog den förste att slippa wt-stämpeln!
    (jag vill väldigt gärna få träffa er när jag kommer tillbaka, då ska jag vara lugn och fin!) 
    Natti, igen!
  • Millimina

Åh, vad spännande Kaoset. Det är alltid roligt när det rör på sig! (för visst är det inom felmarginal nu? jag blandar ihop allas datum.. ni bara ploppar bebbar överallt jue!)

Har man en binda att fånga upp det med så kan de droppa på något reagens på bindan sen. Och jag tror du vet om du kissar på dig faktiskt. 
  • Millimina
    Fåret Shaun skrev 2008-12-23 22:56:18 följande:
    Borde jag lära honom att låta bli flaskan?
    Nej. Men lär honom att man har tröja på vid bordet!
  • Millimina
    MissKaos skrev 2008-12-23 22:58:08 följande:
    Nej. Borde jag sluta läsa trådar som "jag födde enjättebebis, Bm sydde igen mitt anus och barnets nyckeben gick sönder och min svanskota bröts av på två ställen osc... *brr*"
    Ja. Genast. Sådär onödig förberedelse kan man säga. Det händer om det gör det, och inget blir bättre av att du vet att det kan hända!
    Hur går det med läckandet?
  • Millimina

Kaos. Jag har läst en del av henns ts:ar nu i en timme eller så, och de blir mer och mer röriga. Gissar glöggen jag också. Eller hjärnblödning. 

Svar på tråden dårt asöires setuG