Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-12-25 15:58:32 följande:

ja mycket får man se innan ögonen trillar ur.
  • Garageänkan

Nu skall vi äta julbordsrester, jag tar det ena benet och KB och LillM delar på bordsskivan c ya later

• Garageänkan

Min kompis Annika har fått en jul-bebis.

• Garageänkan

Nu har jag laddat upp en video på LillM när han sjunger och spelar gitarr hihi

• Garageänkan

HEj alla. Jag är så förbannad på mig själv har kyvlat mit i fingret med ostyveln så det är ett två cm stort flikaktigt sår precis fram till nageln. Det blöder så satan... Jag är för trött för mitt eget bästa alltså...

Ge mig hemkokt knark (preggofantvänligt)
    med piggelineffekt!

• Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-25 21:37:17 följande:

Och preggofanter får bara bröstmjölk har jag ju sagt!!!
    Även fast jag är stympad?
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-25 21:40:37 följande:

Härda va fan. Jävla kvinnfölk liksom. Bit i en pinne eller nåt. Eller betala 50 000 kr och få lite knark (inga Åland-pengar alltså).
    5000 euro alltså. Här tänker jag opponera mig mot leksakspengarna kronor är leksaker.
  • Garageänkan

KarJac skrev 2008-12-25 21:42:30 följande:

Hela Åland är ju på låtsas.
    Ja det stämmer men vi pratar svenska har god öl och fin natur, dessutom får man betala med euro här men vi tar även emot kronor men då är det 10 i kurs. Sen gör vi konfetti av dem.
  • Garageänkan

Millimina skrev 2008-12-25 21:48:04 följande:

Garagis, så klart du får sängplats om du kommer hela vägen från Åland. Däremot är det kanske inte så lyckat eftersom hela partajet kan behöva ställas in med kort varsel. Mamma kom just hem och har blivit magsjuk. Vi packar ihop allt och åker utan frukost imorgon, men det kommer säkert ha smittat iaf. Blä. Hoppas vi klarar oss hem iaf.  Men om tre dagar, och om inget har hänt måste det ju vara safe. 
    Ja hoppas ni klarar er men det är nog ganska liten risk att ingen i familjen har blivit smittad tex stoppat handen i munnen efter att ha hållit i ett dörrhandtag hon hållit i eller så
  • Garageänkan

Millimina skrev 2008-12-25 22:04:30 följande:

Bäst att inta oralt sprit också, men kanske inte barnen...
Svar på tråden dårt asöires setuG