Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Ha, är ni vakna nu? Barnen har spenderat massor med pengar på spel nu idag, och jag vill också ha ett nintendo DS!!! Gah! Femåringen har sparat sina veckopengar i ett år och fått inte-ätit-godis-bonus. Förstå vad långt den ungen kommer gå när han kan ha sådana målsättningar och sen hålla dem?! Jag är imponerad!

• Millimina

KarJac skrev 2008-12-27 15:10:05 följande:

Hej hej! Funderar på att supa mig berusad. Någon som är på?
    Jag är på!
  • Millimina

Millimina skrev 2008-12-27 15:28:49 följande:

KarJac skrev 2008-12-27 15:10:05 följande:
    Jag är på!
    jaha, ska det dröja så här länge innan du gjort dig i ordning så går jag själv!
  • Millimina

MissKaos skrev 2008-12-27 18:33:14 följande:

Ja, i februari eller så *avis*
    Meh, ska du inte amma?
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 18:43:09 följande:

Man kan, om man har god simultanförmåga, supa och amma samtidigt
    Det är inte bra för barnet. Och vill man inte sitt barns bästa blir man ju en dålig mamma.
  • Millimina

Sprit. Det är inte bra för barnet. Ångorna. Det räcker för att ge hjärnskador. Och synen. Den blir förstörd av mammans spritångor.

• Millimina

siamusen, är det inte dags att man börjar medicinera proppen istället? Amfetamin har jag hört ska vara bra!

• Millimina

Man är så van vid att siamusen är här jämt så man kollar inte ens om hon lyser grönt innan man pratar. Lite som trafikljuset utanför coop i ske-å. Det byter alltid till grönt när man är jättenära och det är aldrig någon som vill gå över vägen. Så man bara gasar på. Tur att det inte händer något när man pratar fel till siamusen.

Well. Hur har natten varit? Fått något? Haft något? Gjort något?

Svar på tråden dårt asöires setuG