Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:24:21 följande:
    Nja. Skulle tro att hon håller på att komma ner från någon tripp faktiskt.
    *spluttar ihop Solfisas mage, snor Nappe och gömmer honom ondskefullt bland mina valkar*
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:24:50 följande:
    Kan du inte hänga upp honom som du gjorde med Ego?
    Det var inte Ego, det var svärfar.
  • Perry the Platypus
    Zimlis skrev 2008-11-21 14:35:09 följande:
    hundar???
    Ahhhh, kanske såna där dogerman pincher??
  • Perry the Platypus
    Fåret Shaun skrev 2008-11-21 14:35:31 följande:
    bella svarade i min gb då jag inte vet om din är säker
    Min är fett säker.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:36:12 följande:
    Bara för att jag har lyckats lägga av med mitt alkholmissbruk behöver du inte vara så jäkla tyken Bellagio
    Hur tänker du nu?
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-11-21 14:38:30 följande:
    Äsch jag menar, jag vet ju att du fortfarande kämpar med ditt tablettmissbruk och så, men du behöver ju inte vara elak mot mig för det.
    Meeeeeh - jag har ju hjälpt dig!!! Nu slipper du ju både att föda och koliken efter!! Du får tillbaka honom när han har bajsat.
  • Perry the Platypus
    Tyler Durden skrev 2008-11-21 14:42:17 följande:
    tack det var skönt att bli av med din pessar
    Hur gammal är du egentligen?? Det finns väl ingen människa längre som använder pessar!? Jag tror nog du har blandat ihop mig med din fru.
  • Perry the Platypus

*puttar vänligt till pucko-TD*

Tyler Durden skrev 2008-11-21 14:47:25 följande:
Svar på tråden dårt asöires setuG