dårt asöires setuG
Stackars! Snarkningar är svårt! Brukar han snarka?
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 11:26:43 följande:
Stackars! Snarkningar är svårt! Brukar han snarka?
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 11:26:43 följande:
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-28 11:33:33 följande:
Siamus, du ville ju sova! Han äter amfetamin, blir prillig och överenergisk och tar hand om allt! Gasse blir ingen match för honom längre och han somnar inte när han ska söva de andra två heller!
Sen kan han bjuda. Hela tråden amfetaminar loss (ha, jag vet inte ens hur man missbrukar amfetamin..snortar man sådant också? piller?)
Garageänkan. Var inte du uppe till klockan halv tre i natt? Tror det är där dumheten ligger om jag får gissa!
Fast. Att komma hem och laga mat vid fem och prata högt och inte städa efter sig. Det borde kosta något!
Millimina skrev 2008-12-28 13:22:58 följande:
Garageänkan skrev 2008-12-28 13:36:56 följande:
Oh, på så sätt. Lider med dig! Är det ärftligt för LillM också tror du? Någon mer i familjen som är lite hyper? Det är verkligen "lustigt" hur mycket sådant verkar gå igen. Det är inte som att jag hittills har träffat någon som har barn som är helt olika sina föräldrar.
Kaoset, tack för infon, jag ska börja med amfetamin när mina barn klarar sig själv.. kanske till och med när barnbarnen gör det. Heroin ska vi testa runt de nittio. Vi ser fram emot att bli gamla. Säljer huset och partar järnet.
Fast. Jag hade en vän som gick på amfetamin ett tag och han sa att man fick sådan ångest när man kom ur ruset. Och ångest är jag rädd för. Kanske finns det andra droger man kan kompensera med?
MissKaos skrev 2008-12-28 15:37:58 följande:
näh, träna är jobbigt
Jag sitter och ignorerar Ernst som inte vill somna utan skriker. *utövar 5mm*