Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Trailer T skrev 2008-11-22 21:23:45 följande:
    Gja dircker nvi och harr dätt bra Vi har planerat att skaffa ett till barn men nu börjar jag bli orolig att jag ska vara gravid..Är osäker på om jag verkligen vill ha fler barn
    Fast då är det nog bara nerverna som talar. Andas.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*har satt i mig en väldigt väldigt stor blåbärssmoothie*

Den ska väl få stopp på mina magbekymmer iaf!!

• Perry the Platypus
    Trailer T skrev 2008-11-22 21:48:33 följande:
    Blev sängliggande nästan i 4 månader och höll på att förblöda under förlossningen
    Förstår att du tvekar, men du pratade redan för ett år sedan om att du ville, så jag tror faktiskt att du vill.
  • Perry the Platypus
    Trailer T skrev 2008-11-22 21:57:39 följande:
    Jag kanske snart får skriva dumma frågor på FL.. Är det farligt att dricka vin innan jag vet om jag är gravid
    "Är det farligt att ha sex när jag är gravid? Tänk om han kommer åt fostret?"

"Är det farligt att ha oralsex när jag är gravid? Tänk om jag får nån sjukdom?"

"Är det farligt att använda syntettrosor när jag är gravid? Tänk om jag får svamp?"

"Är det farligt att ha bada när jag är gravid? Tänk om jag får in klor?"

"Är det farligt att andra har sex när jag är gravid? Tänk om jag blir avundsjuk och barnet känner det?""

*hjälpsam*
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-22 22:04:39 följande:
    Sjâlv ser jag fram mot mandagens lâkarbesök. Hoppas bara hon kan hjälpa. Börjar bli mer än ohallbart detta.
    Du kanske kan be om en retroaktiv abort?

*jättehjälpsam*
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-22 22:07:30 följande:
    Gasse bara. bella- tror inte det funkar faktiskt. Tänkte skicka honom till dig istâllet
    Stackars Gasse skulle fundera på om han hade hamnat i slow motion-helvetet om han flyttade till oss. Alla tre är sjuka nu och ingen orkar nåt.
  • Perry the Platypus

Måste försöka sova nu. Ta hand om er!

• Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-24 08:12:19 följande:
    Hej,Här har det varit kaos. Snyggos dotter har varit jättearg och skrikit och bråkat och gråtit hela dagen igår.JAg vet inte vad jag ska göra snart.
    Går det att hitta på något bara du och hon? Har för mig att det lossnade mellan din dotter och Snyggo när de gjorde så.
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-24 08:20:35 följande:
    Jodå, vi gör grejer själva, det handlar inte om det. Det går inte att be henne bortsa tä'nderna, lägga sig, äta frukost, följa med till affären osv osv utan att det ska bli stort drama och en massa bråk. Det spelar ingen roll om det är jageller Snyggo som ber henne, det blir likadant ändå.
    Herregud. Hur gammal är hon? Pre-pubertal? Var hon likadan innan du kom in i bilden?
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-24 08:23:02 följande:
    Hon är 8. Ja. Hennes morsa pumpar henne full med en massa skit.
    Att inte föräldrar kan förstå att de gör sina barn en otjänst när de håller på sådär??
Svar på tråden dårt asöires setuG