Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Fröken Sophia skrev 2008-11-24 08:38:21 följande:
    Jag har nästan inga förvärkar eller "sammandragningar" alls  , inte ens när jag är ute och går långt...innebär det att jag ska vara gravid lääääääänge till????
    Näe, tror alla är olika - jag hade inte en enda sammandragning elelr förvärk innan vattnet gick.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Zimlis skrev 2008-11-24 08:40:44 följande:
    Morron - här snöar det utav bara helsicke
    Joru, här med. Höll på att tappa andan totalt pga av ilblåst.
  • Perry the Platypus

"går på möte"

• Perry the Platypus

*intrigerar och konspirerar på mitt jobb*

• Perry the Platypus

*försöker verkligen jobba*

• Perry the Platypus

*fortsätter fejka som den kvinna jag är*

• Perry the Platypus

*gäspar stoooort*

Ey, musen - när är Det Stora Frigörande Mötet?

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-24 11:38:56 följande:
    Klockan 13.30 tror jag det var.Tyvärr har proppens föräldrar blivit sjuka och kan inte sitta barnvakt sa vi maste ga allihopa vilket jag ville undvika.
    Aj då. Flytta mötet? Elelr lämna propp, 1a och 3a hemma?
  • Perry the Platypus
    siamusen skrev 2008-11-24 11:41:41 följande:
    Jag vet inte om det funkar. Hon ville att båda förâldrarna skulle vara med.
    Jaja, då får hon ju verkligen se hur illa det är å andra sidan.
  • Perry the Platypus
    Trailer T skrev 2008-11-24 11:42:04 följande:
    Postbilen har kört fast
    Moona!!
Svar på tråden dårt asöires setuG