Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-30 15:46:59 följande:

Detharduhelträtti,mellanslagärbaraonödigtochtarupp
    enmassaspacepåinternet.
    trorfasiekendukommitpånågot!Måstejuvaravärstavirusetegentligen.Förhursvårtärdetegentligenpåenskalaattläsautan?Googlefårdocklitelitelitesvårareatthittarättkanmangissa...Tänkte inte på det.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-12-30 15:56:24 följande:

Hejdåkäravännerskagåochköpavårrulleingrediensermen
    allrahelstvilljagbaraliggapåsoffanochtittapåtvmenm
    enminturattlagamatsåärdetbarasenskaviliggaskedisof
    fanochkanskeutbytakroppsvästskorhoppasattbellainte
    läserdetta.
    Menomdetärdintur,varförköperduintefärdigadå?*fattar0*
  • Millimina

Suri skrev 2008-12-31 00:03:11 följande:

Fast mer än så blir det inte för nu ska jag gå och lägga mig. Men jag var bara tvungen att hoppa in och tala om att vi är hemma nu. OCH så har jag skrivit fel på alla dopinbjudningar. Dopet på söndag är kl 13 inte kl 14. Så ni vet. *ringer hysteriskt till alla inbjudna* Så JÄVLA TYYYPISKT MIG!!!
    Åh, jag blir så glad när helt normala, vuxna, trygga, trevliga, ordentliga och söta människor gör sådant här! Det finns hopp för mig att fortfarande vara allt ovanstående alltså!
  • Millimina

siamusen skrev 2008-12-31 01:24:16 följande:

Millimina skrev 2008-12-31 01:20:47 följande:
    Ja, inatt fick jag sova men nu hârjar han igen.
    Vad gör han alltmest hela dagarna när han härjar? Skuttar han runt och gör ingenting i en vansinnestakt? För det har blivit så jag föreställer mig det. Och så kan det ju inte rimligtvis vara, väl? Hur ser gasses dag ut? Hur ser din dag ut?
  • Millimina

Tant Greta skrev 2009-01-01 00:32:58 följande:

Hemma nu!Vågade ringa musen utan att vara full Men oj vad det smälldes raketer!
    *mutter,mutter* När ska du ringa mig öht då? Full, kåt eller upp och ner skulle inte spela någon roll!
  • Millimina

(svarar du om jag mot förmodan skulle våga ringa?)

• Millimina

Jag tror att MKs bebbe kommer den femte.Fast. På något märkligt vis så trodde jag också på idag. Men det verkar kört så jag ändrar mig

• Millimina

siamusen skrev 2009-01-01 13:37:04 följande:

Millimina skrev 2009-01-01 13:31:48 följande:
    Gott Nytt Ar Gjorde du nagot kul igar?
    Japp, våra bästisar är här och vi åt fantastiskt god mat! De är vegetarianer så det öppnar våra horisonter lite ytterligare. Inte för att vi är sådana köttomaner, men det är enklare att köra på någon lite mer vanlig festrätt med kött. Nu är jag tacksam bara! Tomatpaj med en helt fantastisk röra på fransk senap och crème fraiche mellan tomaterna och pajdegen! Rostad vitlök och rostade körsbärtomater som sen kokats soppa på! Mmmmmmmm!

Sen fyra flaskor champagne. Som tur var var den sista äcklig. För jag känner mig nästan full fortfarande!
Svar på tråden dårt asöires setuG