dårt asöires setuG
o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 21:25:25 följande:

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-27 21:25:25 följande:
siamusen skrev 2008-12-27 21:28:33 följande:
siamusen skrev 2008-12-27 21:30:29 följande:
musen: orkar inte skriva i den enormt felstavade rubriktråden om sömnmedel till barn men jag kan trösta er med att min kusins pojkvän sov inte alls från att han föddes tills han fyllde 7 år. På riktigt alltså. Ingen sömn. Han verkar dock normal annars
KarJac skrev 2008-12-27 21:36:13 följande:
First aid i fjällen: jäger och hemkokt knark.
Vill ni se bild på LillMs nya stol?
www.familjeliv.se/hem/garageankan/gallery/php1ab7px.jpg
här är den, den är jätteliten men jag borde kanske ha satt något på bilden så man förstår att den är mini men iaf, supersöt är den
MissKaos skrev 2008-12-27 23:17:42 följande:
Fåret : din svärmor verkar va lite som min mamma. Hon känner sig åtisdosatt nu för att ingen har så mycket tid att lyssna på hennes egocentriska snack osv och nu när hennes gube tvingas jobba igen över nyår och han skulle haft ledigt över jul osvosv men jobbar på långfart och kan inte tacka nej till jobbet så blir hon ännu värre. Typ ringer och ber Kb komma och byta en lampa i hennes ugn fast det är jättelätt. Nu är hon ju opererad och helt "jättesynd" om henne som inte kan städa under badkaret så ringer hon och klagar på det alla dagar typ. Som om vi inte har fullt upp ändå? Ja du fattar. Det lät lite som henne på din beskrivning.