Inlägg från: MILFilicious |Visa alla inlägg
  • MILFilicious

Vad gör ni åt sendrag?

Jag spänner ut hela benet och liksom viker foten uppåt. gör förbannat jävla skit ont men känslan när det släpper är orgasmic.

• MILFilicious

Jag brukar vakna av de på nätterna ibland. Det är bara att spänna ut hela benet, trots att det gör skitont. Det släpper, promise

Hur gör du nu då?

• MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 21:53:05 följande:
    Haha, ja du. Jag skriker o försöker andas igenom smärtan. haha, jag kanske är en mes ändå? Ska prova dina tips nästa gång men jag bävar! :)
    Du väntar alltså bara tills det gått över? :O
  • MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 21:55:36 följande:
    Ja. Kan inte tänka mig att göra något annat samtidigt som jag inte heller kan tänka mig att inget göra. Därför ska jag försöka prova era tips.
    Oohh shit. Hur länge brukar det sitta i?
  • MILFilicious

sandy 85 skrev 2008-10-03 21:56:48 följande:

haha ok tack för förklaringen... jag tror att min bm sa att de var ngn med mina ligament band.. de e nog där jag får ont de drar jätte mycket o håller i sig i ca 30 sek.. kommer typ 3 ggr om dagen hur mycket har ni kvar utav eran grav.??
    menar du att du får ligamentsmärtor i benen? kan man få det? :O
  • MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 22:00:14 följande:
    Svårt att svara på. Det känns ju som en evighet förstås men i real tid kanske det handlar om... en minut?
    Aajj vad ont du måste ha :/ Hoppas nåt av knepen hjälper dig iallafall :)
  • MILFilicious

sandy 85 skrev 2008-10-03 22:01:42 följande:

aaa jag tror att de hette så.. haha inte så säker men det typ drar som om benet ska av uppe konstigt att förklara .. förklarade det för min bm.. hon sa att det e ligament ben elr drag..ngt.. förstod inte va hon menade... haha..vilken vecka e du i
    vem menar du? :)
  • MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 22:03:11 följande:
    Ja det gör sjukt ont. Men jag ska prova dina o de andras tips. Tack för hjälpen o lycka till med kommande bebis (anvundas dig som inte alls har lika lång tid kvar som mig. Tjuvtittade nyss ;))
    hihi :D jaa snart dags!
  • MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 22:04:37 följande:
    :) Som sagt, avundsjuk jag blir så avundsjuk.. :)
    Fast jag har haft senadrag till och från även innan graviditeten. Men det har alltid funkat med att spänna. :)
  • MILFilicious

sandy 85 skrev 2008-10-03 22:05:46 följande:

hur snart e det dags för er... själv har jag panik., min bf var 21 sep... men han vill inte ut ó ja har inga värkar börjar bli galen
    Jag har BF 13:e nov :)
  • MILFilicious
    Årsskiftet skrev 2008-10-03 22:08:24 följande:
    Då SKA det fungera för mig också. Orkar inte med många såna sendrag till. Har ju ont efter dem i flera timmar efteråt.
    Jag oxå Som träningsvärk!
  • MILFilicious
    Edwina skrev 2008-10-03 22:13:26 följande:
    Jag håller på att få sendrag nästan varje natt och innan det brutit ut riktigt funkar det att vinkla foten uppåt eller ställa sig för att häva det. Men härom veckan fick jag ett sånt där sendrag som inte gick att häva och det gör så fruktansvärt jäkla asont rent ut sagt! Jag provade att vinkla foten men den vart helt stel och gick inte att vinkla upp. Jag ställde mig upp och det gick inte heller det var som att stå på tå, det släppte inte. Tillslut skrek jag bara rakt ut (mitt i natten) till sambon: - Sendrag -Bänd foten!!! Så han lixom knäckte till den i rätt läge igen och det släppte äntligen, såååå skönt! Sen var hela vaden som för kort och jag kunde inte trampa ner foten på hela dagen utan gick på tå och haltade
    hahahah ;-D
Svar på tråden Vad gör ni åt sendrag?