• Edwina

Vad gör ni åt sendrag?

Jag håller på att få sendrag nästan varje natt och innan det brutit ut riktigt funkar det att vinkla foten uppåt eller ställa sig för att häva det.
    Men härom veckan fick jag ett sånt där sendrag som inte gick att häva och det gör så fruktansvärt jäkla asont rent ut sagt! Jag provade att vinkla foten men den vart helt stel och gick inte att vinkla upp. Jag ställde mig upp och det gick inte heller det var som att stå på tå, det släppte inte. Tillslut skrek jag bara rakt ut (mitt i natten) till sambon: - Sendrag -Bänd foten!!! Så han lixom knäckte till den i rätt läge igen och det släppte äntligen, såååå skönt! Sen var hela vaden som för kort och jag kunde inte trampa ner foten på hela dagen utan gick på tå och haltade

♥ Elvin 050506 ♥ BF 081116 ♥
  • Edwina

Haha, ja nu så här efteråt kan man ju vekligen skratta åt det Jag höll nästan på att börja böla så hemsk var det Både jag och sambon skrattade direkt efteråt när det väl släppt.

Ibland läser man ju att det kan ha samband med vätskebrist eller magnesiumbrist men jag vet faktiskt inte om det stämmer.
    Jag kan få även om ogravid, men sällan. Nu verkar det som det ligger där och gror för att komma igen. Man är ju livrädd efter en sån där 'attack'

♥ Elvin 050506 ♥ BF 081116 ♥
Svar på tråden Vad gör ni åt sendrag?