Urinvägsinfektion.
Hejsan jag urinvägsinfektion 1 gång i månaden antingen före efter menstration de har blivit mer och mer sen jag började styrketräna.
Hejsan jag urinvägsinfektion 1 gång i månaden antingen före efter menstration de har blivit mer och mer sen jag började styrketräna.
Tja igen ,de är andra gymmet jag är på ,för jag var på ett annat i helsingborg med, nu är jag på nautilus simhallsbadet har varit i en månad, förra året var jag på ett som hette turn träningcenter ,där fick jag vara instruktör, städa omklädningsrummen ,stå i receptionen och ta emot kunder och svara i telefon och kolla vilka föräldrar som hade betalat danskurser och de som inte hade betalat, gjort medlemskapskort mm så de va jätteroligt. Men på nautilus slipper jag städa duscharna de har de städerskor till :)
Jag få inte vara instruktör där en för de vill att man ska ha deras utbildning ,men jag har snart klarat denna www.trainersacademy.se men den godkänner dem inte, men har klarat näringslära 1,2,3, anatomi 1,2,3,muskelfysiologi 1,2 och har 3an kvar sen ska jag beställa lärarledda kurser.
Nautilus kanske jag kan få jobb som nästa år ,men de arbetsuppgifterna jag gör nu ,men om jag kanske få på de gymmet i landskrona vänta på svar då ta jag de istället för han tycker trainersacademy är bättre än nautilus internutbildning
välkommen hit ,hoppas att du kommer trivas.
Blåbär kapslar ska även va bra mot uvi sägs det
mimmi 1 skrev 2008-10-13 12:16:11 följande:
Hejsan jag fick reda på utav urologen att jag har förstorad urinblåsa därför får jag uvi + har väldig tunn slemhinna
Lycklig 78 skrev 2008-10-14 13:35:15 följande:
hmm de är ju märkligt,de kanske bli för varmt med gummi eller för kallt?
hmm ja de är väldigt märkligt, finns så många frågor man ha
jag skulle vilja bli utan urinvägsinfektioner resten av livet,de är så jobbigt
Mrs TL skrev 2008-10-16 21:53:35 följande: